Inaktiv
Faceplates

Va hände egentligen med faceplates till Xbox 360? Var nyligen inne på Webhallens hemsida för att kolla om det hade kommit någon ny faceplate och jag hittade inte ens dom gamla faceplatsen. Dog hela grejen att customiza sin xbox eller?

Medlem

Tror inte det blev någon större "hit" exakt, själv tycker jag konsollen är vacker som den är vit med grå HDD.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Om du bor i gbg eller sthlm dra till ebgames..dem har några fräsha..själv har jag assassins creed faceplate med sido märken också..fast vet att devil may cry och halo 3 finns ute också

Medlem

Faceplats är en stor flopp!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag älskar min assassins creed faceplate..bäst ever

Medlem

orka faceplates

Medlem

att bara byta ut faceplaten tycker jag ser ganska fult ut speciellt om man har en vit konsol, man borde få byta hela kittet istället hade det blivigt populärare.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

hehe okej, får kolla ebgames heh, har faktiskt också varit lite sådär till att byta ut faceplate men ibland är man lite nyfiken

man vill ju inte att sitt xbox ska se precis ut som alla andras

Medlem

Hade Halo faceplate på min gamla xbox 360, var rätt snyggt.
Köpte faktiskt en 360 Elite idag

Youtube-proffs

Gillar faceplates.. inte att köpa men att göra customized. Som jag gjort, finns ingen annan i hela världen som har denna det kan jag garantera.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Ser ut som du har haft den för nära en öppen eld


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

najs riktigt snyggt

Medlem

hmm har sett mycket mycket snyggare customized faceplates fast man börjar ju alltid nånstans

Inaktiv

Har sett sidor där man kan skicka in och få hela skalet på Xboxet omgjort. Finns väldigt många fina kombinationer men faceplates är nog ganska ute nu.

Medlem

www.console.se dem har en sjuk jävla skal man kan få..det är lcd skärm så du behöver typ inte ha nån tv hehe :D:D

Youtube-proffs
Skrivet av Pojii:

hmm har sett mycket mycket snyggare customized faceplates fast man börjar ju alltid nånstans

mm, men min tog 30 sekunder att göra, samt kostade 30 kronor.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Polish: din var riktigt vacker

Medlem
Skrivet av Molotov:

att bara byta ut faceplaten tycker jag ser ganska fult ut speciellt om man har en vit konsol, man borde få byta hela kittet istället hade det blivigt populärare.

Håller med, det ser ju förjäv***t ut när man bara byter ut faceplaten man vill ju byta bort all plast då typ. jag googlade lite på full cases förut och hittade många specialtillverkade värsta fräscha

1
Skriv svar