Är du nöjd med din Xbox360?

Youtube-proffs
Är du nöjd med din Xbox360?

Är du nöjd med din spelkonsol? Om inte, varför?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jodå , jag är nöjd med den. Har bara haft ett fel sen jag köpte den på reales dagen.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Varför skulle jag inte vara nöjd med den.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Nöjd ja, finns mer spel som jag vill lira än vad jag har tid för. Nöjdare än så kan man inte bli.

Medlem

Trots att jag sålt min lilla lådda så måste jag säga att jag var grymt nöjd med den.
Lär nog bli en ny vartefter, för vem fasen kan motstå Gears 2?


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

Klart att jag är.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Maybe iam born with it maybe it's Microsoft

Medlem
Medlem

mycket möjligt den har fel här o där (som oftasts fixas lätt), men när det gäller spelupplevelse och online faktor, garanterat nöjd

Medlem

jadå riktigt nöjd lite jobbigt att den låter så och ibland bara lägger av när man spelar men annars ja helt klart xbox ftw

Medlem

Jorå, klart man är nöjd!


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem

Nöjd, bara ett minus och det är att jag tycker den låter mycket när skivan är i, även fast min elite låter mindre än min förra arcade så är det endå lite för hög ljudnivå.
Men går inte att göra nått åt det, vill inte byta ut mot PS3 då jag tycker XB360 är bättre än PS3 när det gäller allt annat.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

fått lämna in den en gång... annars e ja hel nöjd..

Medlem

Jag e helt nöjd...förutom att den låter lite mycket:\

Medlem
Skrivet av Molotov:

Nöjd, bara ett minus och det är att jag tycker den låter mycket när skivan är i, även fast min elite låter mindre än min förra arcade så är det endå lite för hög ljudnivå.
Men går inte att göra nått åt det, vill inte byta ut mot PS3 då jag tycker XB360 är bättre än PS3 när det gäller allt annat.

Samma här tycker den låter på tok för mycket när den spelar dvd skivor. Fast den har ju riktigt grymma spel.

Medlem

Jorå jag är nöjd, förutom ett litet problem spelen flyter inte på som dom ska .. laggar på vissa ställen är lite kräsen med sånt där ^^ så längtar bara tills jag får rrod så tyskarna fixart ;D

Medlem

Ja, jag är nöjd och tacksam.


signatur

R.I.P The_maxx

Youtube-proffs

Det är två stycken som INTE är nöjda.

Eftersom dessa inte har skrivit att dem inte är nöjda så antar jag att det är fanbåjz som jävlas.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Jo jag tror det med. Jag är dock glad för mitt 360, funkat prima sen jag köpte det!

Medlem

Helt nöjd, snart haft mitt 360 i ett år nu och inget fel på det ännu.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Riktigt nöjd med min faktiskt, kan inte ha gjort ett bättre konsollköp imo


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Nöjd till 100%.

Medlem

Jag är Supernöjd har haft den i 2-3 år och inte ett enda fel elr skavank

Medlem

Spelutbudet är kanon, men jag litar inte på själva konsolen.
De senaste spelen jag köpte, RSV2 och Condemned 2 har gett "Smutisg disk"-fel lite för ofta, och äldre spel som GRAW2 kan hänga sig helt och hållet.
Ibland påminner 360:n lite för mycket om en PC, åt det negativa hållet.

Inaktiv

Helt nöjd med mitt köp såklart, finns många fina spel ute.
Men själva boxen ger mig en tår i det sorgliga ögat, är tvungen att skicka in den för andra gången på reparation nu.
Föredrar lite mer stabilare konsoler, men ångrar verkligen inte köpet och timmarna som spenderats framför boxen.

Inaktiv

Absolut


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

det bästa köpet jag har gjort

Medlem

Mycket nöjd har haft boxen i snart ett år och har inte haft RROD än:up:


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

haft min i snart 2 år och fortfarande inte RROD:at

Inaktiv

Det finns inga skäl att inte vara nöjd med sitt Xbox

Många högupplösta spel, bra spel och bra service om den går sönder. Finns många mer bra saker bara att det är för jobbigt att räkna upp alla och dom kommer ju till och med hem till dig och hämtar den om den skulle gå sönder.

12
Skriv svar