Pipande nätdel.

Medlem
Pipande nätdel.

Nätdelen till min helt nya 360 piper som fanken när boxen är avstängd. Lampan på nätdelen är gul då men blir grön när man sätter på boxen (och slutar pipa).
Någon som varit med om något liknande?

Medlem

Att den byter färg är nog som det ska. Grönt visar bara att det går ström genom nätdelen och gult att nätdelen är strömsatt, men pipandet låter ju inte så bra, min är tyst (men varm).
Ett tips är att dra ut sladden eller koppla den via ett grenuttag med en strömbrytare så du enkelt kan bryta strömmen. Det har två fördelar:
1. Du slipper pipandet
2. Du spar el (nätdelen drar en hel del el även när XBOXen är avstängd har jag märkt, därav värmen)


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Youtube-proffs
Skrivet av Umanga:

Att den byter färg är nog som det ska. Grönt visar bara att det går ström genom nätdelen och gult att nätdelen är strömsatt, men pipandet låter ju inte så bra, min är tyst (men varm).
Ett tips är att dra ut sladden eller koppla den via ett grenuttag med en strömbrytare så du enkelt kan bryta strömmen. Det har två fördelar:
1. Du slipper pipandet
2. Du spar el (nätdelen drar en hel del el även när XBOXen är avstängd har jag märkt, därav värmen)

Har dock för mig att Xbox klockan går tillbaka till noll då batteriet den har i för att hålla klocktiden inte finns, eller något sådant iaf!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Ja, det stämmer nog, men om du är ansluten till XBL så uppdateras klockan så fort du loggar in.


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

1
Skriv svar