Saknar min krysslåda

Medlem
Saknar min krysslåda

2 veckor sen jag lämnade in den och game har inte hört av sig än Vad ska man nu göra på fritiden då ... förutom att sitta vid datorn och uppdatera sig på fz , suget efter konsolen blir ju bara värre och värre *snyft*

Inaktiv

duuude! jag känner din smärta!! jag fick red ring of death för typ en månad sedan, fick skicka "skiten" ner till tyskland för reperation.. fortfarande inte fått tillbaka den.. och har 3st spel som ligger och väntar på att bli spelade.. har inte ens plastat upp dom än :/ .. hemskt

Medlem

Dra en handtralla och känn lugnet.

När jag skickade min konsoll till tyskland så tog det bara 11 dagar.

Medlem
Skrivet av the darkness sw:

När jag skickade min konsoll till tyskland så tog det bara 11 dagar.

Ja vissa har ju extrem tur

Medlem

hoho har aldrig behövt skicka in min...Min är för grym

Hoppas jag inte jynxade mig själv nu :S

Medlem

Jag fick min så sent som idag. Lämnade in den 29:e Mars. Dock så har de gjort märken o.s.v i den >_<

Och internet funkar heller inte att ansluta till PLUS att handkontrollen är glapp! JAG FÅR SPUTNICK RÅDAMP. Nåväl, någon som vet ifall man har rätt att byta ut en handkontroll ifall den är glapp?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

bästa sättet är att ringa xbox support, o snacka med dom. tog precis 1 vecka för mig att få tbx boxen o den lagades i Tyskland med


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

Medlem
Skrivet av q0rra:

Jag fick min så sent som idag. Lämnade in den 29:e Mars. Dock så har de gjort märken o.s.v i den >_<

Och internet funkar heller inte att ansluta till PLUS att handkontrollen är glapp! JAG FÅR SPUTNICK RÅDAMP. Nåväl, någon som vet ifall man har rätt att byta ut en handkontroll ifall den är glapp?

en felande handkontroll borde du kunna byta där du köpte den.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Fick tillbaka min idag och allt funkar som det ska igen :D:D wiieeee No more boring days !!!

Medlem

Jag gick till siba där jag köpte lådan i januari 07, Nya lådan kommer på onsda då de var slut på lagret. Testa inte ens om jag hade fått RRoD. Gick hur bra som helst. Trodde jag skulle behöva skicka den till MS


signatur

Paintball.se
Just the real adrenalin rush

Medlem

Jag saknar min också:(

1
Skriv svar