Gears Of War: Enemy Oneliners... :)

Inaktiv
Gears Of War: Enemy Oneliners... :)

Satt o funderade om jag skulle starta en tråd bara för skojs skull, om "Enemy Oneliners". Så jag gör det nu då.

Jag har 2st som jag hört Locusts säga om man lyssnar noga.

"Suck my bloody dick!" -Boomer

"For the Queen" -Alround
--------------------------

Vad har ni att dela med er som ni har hört igenom spelet? skulle vara kul och höra vad man har missat så kanske man uppfattar det bättre nästa gång vad de säger.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

"Suck my bloody dick!" -Boomer

Haha, är det sant?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Yes


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

hehe de har inte jag hört

woe
Medlem

Dom säger inte Suck my bloody dick!

Inaktiv

"BOOOM! hehe"

Det klart skönaste de vräker ur sig!


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv
Skrivet av woe:

Dom säger inte Suck my bloody dick!

Jodå, de gör dom, lyssna ordentligt så.

Ingen som har ngt o dela med sig?


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

^- Hittar INGET om det när ja söker på google att fiendera skulle säga så, tror du snackar smörja. Har lirat igenom det ett antal gånger och aldrig hört det.

Inaktiv

signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

spela igenom spelet och lyssna noga, de första gångerna hörde jag bara mummel, men när vi satt och lanade för någon vecka sedan så hörde vi de klart och tydligt,

(altså, vi har bara hört det EN gång... på 5 genomkörningar) så den verkar vara ganska rare, eller så har man inte hört så tydligt förut, vi garvade när vi hörde de,

Varför ska jag skapa en tråd bara för att prata smörja? aldrig gjort de hitils så varför börja nu.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Sipmo:

Så hur kan TC fått in ett bloody och dick i det där ;p Men han hade ju rätt om man bort ser från att bloody inte fanns med och blithe måste bytas ut mot dick ;p Men innebörden var ju rätt iallafall hehe

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Sipmo:

Så hur kan TC fått in ett bloody och dick i det där ;p Men han hade ju rätt om man bort ser från att bloody inte fanns med och blithe måste bytas ut mot dick ;p Men innebörden var ju rätt iallafall hehe

Hehe, men vi hörde (Suck my bloody dick) tydligt och bra, 4 pers kan nog inte höra fel, tro inte om du inte vill, men som sagt, har bara stött på den onlinern en gång av alla timmar man spelat.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Har heller aldrig hört något om bloody dick men däremot blithe många gånger. Vad skulle vitsen med en random one liner var 10 000:e gång vara egentligen? Tvivlar på att den finns.

Medlem

Grizzlyfire jag tror på dig för Gears of war är spelet som krossar alla andra spel!!!!

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Sipmo:

Så hur kan TC fått in ett bloody och dick i det där ;p Men han hade ju rätt om man bort ser från att bloody inte fanns med och blithe måste bytas ut mot dick ;p Men innebörden var ju rätt iallafall hehe

Hehe, men vi hörde (Suck my bloody dick) tydligt och bra, 4 pers kan nog inte höra fel, tro inte om du inte vill, men som sagt, har bara stött på den onlinern en gång av alla timmar man spelat.

Men ingen annan här har ju hört det, tror ni inbillar er ;p det är ganska lätt att om man sitter ett par stycken, och lyssnar efter något som inte existerar. Fick säkert någon vetenskaplig term för det men orkar inte ;p

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:
Skrivet av Sipmo:

Så hur kan TC fått in ett bloody och dick i det där ;p Men han hade ju rätt om man bort ser från att bloody inte fanns med och blithe måste bytas ut mot dick ;p Men innebörden var ju rätt iallafall hehe

Hehe, men vi hörde (Suck my bloody dick) tydligt och bra, 4 pers kan nog inte höra fel, tro inte om du inte vill, men som sagt, har bara stött på den onlinern en gång av alla timmar man spelat.

Men ingen annan här har ju hört det, tror ni inbillar er ;p det är ganska lätt att om man sitter ett par stycken, och lyssnar efter något som inte existerar. Fick säkert någon vetenskaplig term för det men orkar inte ;p

Jao man sitter ju o lyssnar på sånt man inte vet om.


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem

Bullcrap är ju ganska skön när Locust missar fast reload. ^_^


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar