Vad hände med Marketplace?

Medlem
Vad hände med Marketplace?

Skulle kolla omkring för att se vad några arcade spel kostade att ladda ner, men möttes av att det lite då och då kommer upp en error text som säger att det inte går att få kontakt med Marketplace.
Först trodde jag att det antagligen bara var Live som krånglade lite, men eftersom jag kunde köra CoD4 online nån minut efter, så var det bara att utesluta det...

Är jag den enda som inte kan använda Marketplace, eller är det fler?


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Inaktiv

Det är precis samma sak för mig! Får felkod:807b01f7

Medlem

Yep, jag får den felkoden, och felkod: 8015000a...
Vad nu det betyder.. Aja, då vet man att det inte är min box som krånglar i alla fall.. Men vad kan det vara?


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Inaktiv

Körde de ut en uppdate idag? Kan vara problem med den och att de får göra något oanonserat underhåll. Men har faktiskt ingen aning. Hoppas det kommer igång snart bara. Har ju precis köpt på mig 2100 points och slutade tidigt inatt bara för att få spela de nya COD4-kartorna

Medlem

Heh, nu funkar allt fin fint igen. Måste ha varit uppdateringen som krånglade...
Lika bra man pallrar sig ner och köper 2100 points snart då


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

1
Skriv svar