Sluta flamandet, fanboys.

Medlem
Sluta flamandet, fanboys.

Varje dag kommer åtskilliga anmälningar in om folk som bara håller på och trollar i konsollforomen (framförallt playstation- och xbox-delen).

Inlägg i trådar som "mitt playstation låter konstigt" ska inte se ut som följade "LOL. så går det när man har en ps3, du skulle köpt xbox istället, jäqla noob!!!"

Så för allas trevnad, ber jag er nu. Håll inne era känslor när det gäller hatet mot konsollen ni inte själva äger, för det tyder enbart på okunskap och avundsjuka.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

varför inte bara nypa till dom som håller på.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

varför inte bara nypa till dom som håller på.

Tro mig, det gör vi mest hela tiden. Men det verkar vara en osinbar flod


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

^- Har ni inte möjligheten att IP banna folk? så de inte kan skapa nya accounts ;p

Inaktiv

Jag tycker att den här tråden passar Xbox 360 ägare väldigt bra.


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem
Skrivet av ddly:

Jag tycker att den här tråden passar Xbox 360 ägare väldigt bra.

Passar tråden in på någon så är det dig.

Snälla banna fanboien, han har dessutom flera konton på FZ.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Ja ser man på, IP ban FTW


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Han är typ 10 år gammal, vad kan man förvänta sig?

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Han är typ 10 år gammal, vad kan man förvänta sig?

hmm t.o.m min lille brorsa som är 6 år vet bättre så jag har ingen aning :D...

Medlem
Skrivet av LyktstolpeN:

Han är typ 10 år gammal, vad kan man förvänta sig?

Kolla in hans presentation. Helt sjukt! Banna!

Medlem

Snälla nån...Ni kan ju inte banna någon för att han tycker om sin ps3 och hatar xbox 360 han får ju tycka som han vill, sålänge han håller sig inom gränser.
Man kan inte bara banna någon för att vara en fanboy..


signatur

Det här är en signatur

Medlem

^- Du har aldrig hört uttrycket Flamebait? om inte, sök på google så förstår du varför han vart bannad.

Inaktiv
Skrivet av Budolicious:

för det tyder enbart på okunskap och avundsjuka.

Kunde inte sagt de bättre själv!


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Du har aldrig hört uttrycket Flamebait? om inte, sök på google så förstår du varför han vart bannad.

Då förstår jag


signatur

Det här är en signatur

Youtube-proffs
Skrivet av GRiZZLYFiRE:
Skrivet av Budolicious:

för det tyder enbart på okunskap och avundsjuka.

Kunde inte sagt de bättre själv!

Sant, jag har vart en liten fanboy myself för ett tag sedan, men sedan insåg jag att PS3an och Xboxen är som tvillingar, och deras föräldrar är kusiner!

Sjukt skadade på vissa saker och bra grymma på andra.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

själv så sku jag villja ha alla konsoler fördelar o nackdelar gämnar ut alla konsoler enligt mig.. ingen är bättre eller sämre, som att gämnföra soluppgång med solnedgång..

Medlem
Skrivet av Richiraptor:

själv så sku jag villja ha alla konsoler fördelar o nackdelar gämnar ut alla konsoler enligt mig.. ingen är bättre eller sämre, som att gämnföra soluppgång med solnedgång..

Joo, samma här typ, fast ibland får man gallra, blir ju lite dyrt att köpa spel till alla


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

jag gillar alla konsoler..alla har sina egenskaper som gör dom attraktiva..=) men själv tycker jag det är kul o sitta o läsa inlägg från fanboys på alla forums som ska slänga käft om vilken maskin som är kraftigast, snyggast osv:P kan man inte starta en egen tråd för alla fanboys så kan dom hacka på varandra bäst dom vill!?


signatur

To be the man you gotta beat the man!

Medlem

Samma här, tycker att de flesta konsollerna är coola på sitt sätt.

Inaktiv

Det är okej om man är en fanboy, men skriver i alla fall BRA argument (inte "för att den äger") för den. Man måste få kunna stå för sin sak, och förmedla den.


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

herregud konsollkrig, de är underhållande o läsa när man har tråkigt för alla låter så dumma men de är bara irriterande när man e på bra humör. båda konsollerna har sina för och nackdelar, välj den som passar dig bäst o spela på den ist för o klaga på andra konsoller för dom inte köpte samma som dig. ge er. båda konsollerna e bra, beror bara på vad man gillar

Medlem
Skrivet av Newguy:

herregud konsollkrig, de är underhållande o läsa när man har tråkigt för alla låter så dumma men de är bara irriterande när man e på bra humör. båda konsollerna har sina för och nackdelar, välj den som passar dig bäst o spela på den ist för o klaga på andra konsoller för dom inte köpte samma som dig. ge er. båda konsollerna e bra, beror bara på vad man gillar

Precis.


signatur

hejsanhejsanhejsan

1
Skriv svar