Medlem
Rollspel

Tjena,

Det har blivit dags för mig att hoppa in i konsolvärlden. Fick en xbox 360 på 22-årsdagen och nu måste jag ju skaffa en del spel också.

Flickvännen gillar rollspel (helt zelda-frälst och gillar även spel som FF omän det är lite väl enformigt... gärna "gulliga" spel med storyline dvs... gillade även wow ), finns det något zelda-liknande lir till 360?

Vilka andra spel är givna (klassisk fråga, jag vet)? Har funderat på Gears of War, Guitar Hero III och Burnout Paradise hittils, men tar gärna emot tips på grymma 360-spel

Medlem

Blue Dragon och FF har ju samma skapare kanske ska kolla in det ?
Gears of War är riktigt kul , ett annat spel jag kan rekomendera är ju helt klart Halo3 riktigt kul att sitt aoch lira med en polar eller online !

Medlem
Skrivet av zlax:

Flickvännen gillar rollspel (helt zelda-frälst och gillar även spel som FF omän det är lite väl enformigt... gärna "gulliga" spel med storyline dvs... gillade även wow ), finns det något zelda-liknande lir till 360?

Zelda-Liknande = Kameo

Jrpgs = Blue dragon, eternal sonata & lost odyssey

"Vilka andra spel är givna (klassisk fråga, jag vet)? Har funderat på Gears of War, Guitar Hero III och Burnout Paradise hittils, men tar gärna emot tips på grymma 360-spel :)"

Rainbow six vegas 1 & 2(action), Bioshock(action), Mass effect(Western RPG), The Orange Box(FPS) etc finns en hel del.

Medlem

Eternal Sonata.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

dead rising


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Medlem

UNO e bra skit annars

Medlem

burnout paradise är inget bra val.
Fake bilar men bra grafik.

Medlem
Skrivet av Pojii:

burnout paradise är inget bra val.
Fake bilar men bra grafik.

Burnout är ren körglädje

Medlem
Skrivet av Pojii:

burnout paradise är inget bra val.
Fake bilar men bra grafik.

Det spelar ingen roll att det är fakebilar.
imo tar spel som burnout, flatout spel som forza och gran turisma lätt, dessa spel blir snabbt långtråkiga även fast det är riktiga bilar.
Dom är roliga en stund om man har ratt.
kontroll är dom roliga 1 varv på banan.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Vilken elak present att få ett Xbox 360 på sin födelsedag, nejdu finns inte mkt i sortimentet som kan klassas som bra rollspel på 360.. Tyvärr.


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem
Skrivet av ddly:

Vilken elak present att få ett Xbox 360 på sin födelsedag, nejdu finns inte mkt i sortimentet som kan klassas som bra rollspel på 360.. Tyvärr.

Lol, håll dig till borta från Xbox forumet om du inte gillar konsollen, helt jävla onödigt inlägg!

Finns helt utmärkta rollspel till Xbox 360.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Inaktiv
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av ddly:

Vilken elak present att få ett Xbox 360 på sin födelsedag, nejdu finns inte mkt i sortimentet som kan klassas som bra rollspel på 360.. Tyvärr.

Lol, håll dig till borta från Xbox forumet om du inte gillar konsollen, helt jävla onödigt inlägg!

Finns helt utmärkta rollspel till Xbox 360.

Är inne på forumet bara för att hjälpa folk med Xbox 360, det är så mycket problem med den konsolen så jag gör min insats eftersom att microsoft inte gör det...


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem
Skrivet av ddly:
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av ddly:

Vilken elak present att få ett Xbox 360 på sin födelsedag, nejdu finns inte mkt i sortimentet som kan klassas som bra rollspel på 360.. Tyvärr.

Lol, håll dig till borta från Xbox forumet om du inte gillar konsollen, helt jävla onödigt inlägg!

Finns helt utmärkta rollspel till Xbox 360.

Är inne på forumet bara för att hjälpa folk med Xbox 360, det är så mycket problem med den konsolen så jag gör min insats eftersom att microsoft inte gör det...

microsoft e bäst de gav oss xbox

Inaktiv
Skrivet av Nukem:
Skrivet av ddly:
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av ddly:

Vilken elak present att få ett Xbox 360 på sin födelsedag, nejdu finns inte mkt i sortimentet som kan klassas som bra rollspel på 360.. Tyvärr.

Lol, håll dig till borta från Xbox forumet om du inte gillar konsollen, helt jävla onödigt inlägg!

Finns helt utmärkta rollspel till Xbox 360.

Är inne på forumet bara för att hjälpa folk med Xbox 360, det är så mycket problem med den konsolen så jag gör min insats eftersom att microsoft inte gör det...

microsoft e bäst de gav oss xbox

Nej tyvärr så stämmer inte detta då dom faktiskt är bland dom sämre. Därav kan dom inte vara bäst, det vore en omöjlighet.

Det finns fakta på detta.


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem
Skrivet av ddly:
Skrivet av Nukem:
Skrivet av ddly:
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av ddly:

Vilken elak present att få ett Xbox 360 på sin födelsedag, nejdu finns inte mkt i sortimentet som kan klassas som bra rollspel på 360.. Tyvärr.

Lol, håll dig till borta från Xbox forumet om du inte gillar konsollen, helt jävla onödigt inlägg!

Finns helt utmärkta rollspel till Xbox 360.

Är inne på forumet bara för att hjälpa folk med Xbox 360, det är så mycket problem med den konsolen så jag gör min insats eftersom att microsoft inte gör det...

microsoft e bäst de gav oss xbox

Nej tyvärr så stämmer inte detta då dom faktiskt är bland dom sämre. Därav kan dom inte vara bäst, det vore en omöjlighet.

Det finns fakta på detta.

Vilken konsol gillar du?? du som inte äger en xbox..
PS3 som vi snodde alla exklusiva spel ifrån eller Wii som är för barn som har större hjärnor än dig??

Inaktiv
Skrivet av Pojii:
Skrivet av ddly:
Skrivet av Nukem:
Skrivet av ddly:
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av ddly:

Vilken elak present att få ett Xbox 360 på sin födelsedag, nejdu finns inte mkt i sortimentet som kan klassas som bra rollspel på 360.. Tyvärr.

Lol, håll dig till borta från Xbox forumet om du inte gillar konsollen, helt jävla onödigt inlägg!

Finns helt utmärkta rollspel till Xbox 360.

Är inne på forumet bara för att hjälpa folk med Xbox 360, det är så mycket problem med den konsolen så jag gör min insats eftersom att microsoft inte gör det...

microsoft e bäst de gav oss xbox

Nej tyvärr så stämmer inte detta då dom faktiskt är bland dom sämre. Därav kan dom inte vara bäst, det vore en omöjlighet.

Det finns fakta på detta.

Vilken konsol gillar du?? du som inte äger en xbox..
PS3 som vi snodde alla exklusiva spel ifrån eller Wii som är för barn som har större hjärnor än dig??

Det här är inte rätt del av forumet för att diskutera en sådan sak om, inte heller ser jag någon rätt del i forumet där det vore rätt att påstå att Xbox 360 är en bättre konsol. Det vore helt enkelt inte sant.

Jag tycker det är tråkigt att se ditt "fan:boyande" ta över en diskussion, om du ändå kunde se sanningen bara.


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem

mitt fanboyande?? haha det var ju du som kastade första stenen..
Såklart jag går på defensive mode när du gör såna löjliga uttalande i xboxdelen av fz ;D

Inaktiv
Skrivet av Pojii:

mitt fanboyande?? haha det var ju du som kastade första stenen..

Genom att berätta sanningen så kastar jag inte direkt en sten, utan ett Xbox 360.


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem
Skrivet av ddly:
Skrivet av Pojii:

mitt fanboyande?? haha det var ju du som kastade första stenen..

Genom att berätta sanningen så kastar jag inte direkt en sten, utan ett Xbox 360.

Undrar om du ens har haft en 360 nångång??
Har haft min i mer än ett år och jag har inte haft några problem med det.
Maskiner går inte sönder av sig själv om man vet hur man ska hanskas med dem.
Och just nu flamar du min ögonsten så om du inte har nåt med 360 att göra så undrar jag verklingen vad du gör här. för du har ju verklingen ingen aning om hur allting funkar här.

Inaktiv
Skrivet av Pojii:
Skrivet av ddly:
Skrivet av Pojii:

mitt fanboyande?? haha det var ju du som kastade första stenen..

Genom att berätta sanningen så kastar jag inte direkt en sten, utan ett Xbox 360.

Undrar om du ens har haft en 360 nångång??
Har haft min i mer än ett år och jag har inte haft några problem med det.
Maskiner går inte sönder av sig själv om man vet hur man ska hanskas med dem.
Och just nu flamar du min ögonsten så om du inte har nåt med 360 att göra så undrar jag verklingen vad du gör här. för du har ju verklingen ingen aning om hur allting funkar här.

Att ditt Xbox 360 skulle vara felfri och aldrig krånglat är nog bara en lögn du ställer för dig själv. Det är praktiskt sätt omöjligt för ett Xbox 360 att fungera felfritt eller bra, det här har även Microsoft sagt. Det finns även fakta och presstal ifrån när Microsoft erkänner att Xbox 360 är en av de sämre konsolerna som existerar och har någonsin tillverkats. Detta ber dom givetvis om ursäkt för men dom säger samtidigt att dom gjorde sitt bästa.


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem

^- Du kommer få dig själv bannad om du fortsätter, kolla sticky längst upp 360 forums delen.

Inaktiv
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Du kommer få dig själv bannad om du fortsätter, kolla sticky längst upp 360 forums delen.

Jag besvarar endast hans fråga. Det var inte jag som inledde dikussionen.


signatur

Jag är ett PS3 fan. Jag hatar Xobx 360, inte för att det är dåligt, utan för att det är helt jävla värdelöst.

Medlem
Skrivet av ddly:

Vilken elak present att få ett Xbox 360 på sin födelsedag, nejdu finns inte mkt i sortimentet som kan klassas som bra rollspel på 360.. Tyvärr.

???
Jag trodde att Mass Effect var bra, men jag kanske har lurat mig själv under mina 3 genomspelningar...

Förutom Mass Effect kan man ju testa Oblivion kanske. Men som någon nämnde ovan är Dead Rising rysligt kul!

Och nog är Kameo gulligt alltid. Och Bioshock och Orange Box kanon om man gillar single player FPS.


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem

Viva pinata är faktis skit bra också..har kommit in i den igen... :D:D

Medlem
Skrivet av ddly:
Skrivet av Pojii:
Skrivet av ddly:
Skrivet av Pojii:

mitt fanboyande?? haha det var ju du som kastade första stenen..

Genom att berätta sanningen så kastar jag inte direkt en sten, utan ett Xbox 360.

Undrar om du ens har haft en 360 nångång??
Har haft min i mer än ett år och jag har inte haft några problem med det.
Maskiner går inte sönder av sig själv om man vet hur man ska hanskas med dem.
Och just nu flamar du min ögonsten så om du inte har nåt med 360 att göra så undrar jag verklingen vad du gör här. för du har ju verklingen ingen aning om hur allting funkar här.

Att ditt Xbox 360 skulle vara felfri och aldrig krånglat är nog bara en lögn du ställer för dig själv. Det är praktiskt sätt omöjligt för ett Xbox 360 att fungera felfritt eller bra, det här har även Microsoft sagt. Det finns även fakta och presstal ifrån när Microsoft erkänner att Xbox 360 är en av de sämre konsolerna som existerar och har någonsin tillverkats. Detta ber dom givetvis om ursäkt för men dom säger samtidigt att dom gjorde sitt bästa.

jasså så enlig dig så vet du mer om min xbox än vad jag vet..nice att höra det.

Medlem
Skrivet av ddly:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- Du kommer få dig själv bannad om du fortsätter, kolla sticky längst upp 360 forums delen.

Jag besvarar endast hans fråga. Det var inte jag som inledde dikussionen.

Försök inte övertala mig, det är modden du får ta det med när du blir IP bannad.

Medlem
Skrivet av ddly:
Skrivet av Pojii:

mitt fanboyande?? haha det var ju du som kastade första stenen..

Genom att berätta sanningen så kastar jag inte direkt en sten, utan ett Xbox 360.

Microsoft är bäst, de gav oss xbox sen gav de oss xbox 360 samt en massa bra spel.

Du är bara bitter för att du troligen köpte en PS3, som förvisso är väldigt fin att titta på, men du har inga spel att spela o alla exclusiva titlar du blev lovad var inte mer än mediokra spel som inte alls höll vad det lovade. But its ok vi tycker om dig iaf och du är välkommen att gråta på min axel, men innan du gör det ska jag visa dig ett ytters bra sätt att ha nytta av sin ps3, så man slipper o känna att man lag ut massa pengar i onödan!

http://i40.photobucket.com/albums/e243/jojye/DSC00186.jpg

visst känns det bättre nu? :heart:

Vi vore tacksamma om vi kunde få fanboya i fred nu!

Medlem
Skrivet av Nukem:
Skrivet av ddly:
Skrivet av Pojii:

mitt fanboyande?? haha det var ju du som kastade första stenen..

Genom att berätta sanningen så kastar jag inte direkt en sten, utan ett Xbox 360.

Microsoft är bäst, de gav oss xbox sen gav de oss xbox 360 samt en massa bra spel.

Du är bara bitter för att du troligen köpte en PS3, som förvisso är väldigt fin att titta på, men du har inga spel att spela o alla exclusiva titlar du blev lovad var inte mer än mediokra spel som inte alls höll vad det lovade. But its ok vi tycker om dig iaf och du är välkommen att gråta på min axel, men innan du gör det ska jag visa dig ett ytters bra sätt att ha nytta av sin ps3, så man slipper o känna att man lag ut massa pengar i onödan!

http://i40.photobucket.com/albums/e243/jojye/DSC0018.jpg

visst känns det bättre nu? :heart:

Vi vore tacksamma om vi kunde få fanboya i fred nu!

En ny tråd för er Fanbois.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

va inte så negativ nu waltX

12
Skriv svar