Medlem
xbox Tresexti

Lämnade in min box för att den hackade när jag spelade och hängde sig ibland också , tror ni dom i tyskland fixar shitet elr????

Medlem

antagligen inte, du kommer nog få tillbaka xboxen utan att de kan fixa ditt problem tyvärr, det är nog bara att köpa en ny!

Inaktiv
Skrivet av sgt_lol:

Lämnade in min box för att den hackade när jag spelade och hängde sig ibland också , tror ni dom i tyskland fixar shitet elr????

Varför lämnade du inte tillbaks den till stället du köpte den ?
Har du lite flyt så får du en ny om du lämnar in din trasiga där du köpt den.

Medlem
Skrivet av Strax Dax:
Skrivet av sgt_lol:

Lämnade in min box för att den hackade när jag spelade och hängde sig ibland också , tror ni dom i tyskland fixar shitet elr????

Varför lämnade du inte tillbaks den till stället du köpte den ?
Har du lite flyt så får du en ny om du lämnar in din trasiga där du köpt den.

Problemet är att dom nya kommer att börja krångla efter ett tag. En 360 som har blivit reparerad håller mycket längre.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Nukem:

antagligen inte, du kommer nog få tillbaka xboxen utan att de kan fixa ditt problem tyvärr, det är nog bara att köpa en ny!

Nej, om det inte gått mer än 3 år sedan du köpte den så kommer Microsoft stå för en ny box.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

fue
Medlem
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av Nukem:

antagligen inte, du kommer nog få tillbaka xboxen utan att de kan fixa ditt problem tyvärr, det är nog bara att köpa en ny!

Nej, om det inte gått mer än 3 år sedan du köpte den så kommer Microsoft stå för en ny box.

vad jag hört så rör det bara RRoD, att dem byter ut den.

Annars byter dem ut romen.

Medlem

Alltså krånglar varenda xbox idag eller? Jag köpte min elite i slutet av januari och den fungerar då bra en iallafall.

Medlem
Skrivet av Jühan:

Alltså krånglar varenda xbox idag eller? Jag köpte min elite i slutet av januari och den fungerar då bra en iallafall.

Eliten sägs vara problemfri, eller mindre problem iallafall...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av fue:
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av Nukem:

antagligen inte, du kommer nog få tillbaka xboxen utan att de kan fixa ditt problem tyvärr, det är nog bara att köpa en ny!

Nej, om det inte gått mer än 3 år sedan du köpte den så kommer Microsoft stå för en ny box.

vad jag hört så rör det bara RRoD, att dem byter ut den.

Annars byter dem ut romen.

Jo kan vara så tänkte inte på det.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Jühan:

Alltså krånglar varenda xbox idag eller? Jag köpte min elite i slutet av januari och den fungerar då bra en iallafall.

Eliten sägs vara problemfri, eller mindre problem iallafall...

nej det är falcon-modellen som ska vara felfri, elite behöver inte vara falcon.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]

Skrivet av WaltX:
Skrivet av Jühan:

Alltså krånglar varenda xbox idag eller? Jag köpte min elite i slutet av januari och den fungerar då bra en iallafall.

Eliten sägs vara problemfri, eller mindre problem iallafall...

nej det är falcon-modellen som ska vara felfri, elite behöver inte vara falcon.

Hade visst fel där...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Men såbra min är en falcon. När jag köpte den fråga jag om han på psxcare om han kunde fixa så jag fick en falcon och benq läsare och det fick jag.

Medlem

Vad skiljer Falcon från de tidigare modellerna?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Nytt moderkort med svalare kylning och HDMI-port.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Men utseendet är detsamma?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv
Skrivet av WaltX:
Skrivet av Strax Dax:
Skrivet av sgt_lol:

Lämnade in min box för att den hackade när jag spelade och hängde sig ibland också , tror ni dom i tyskland fixar shitet elr????

Varför lämnade du inte tillbaks den till stället du köpte den ?
Har du lite flyt så får du en ny om du lämnar in din trasiga där du köpt den.

Problemet är att dom nya kommer att börja krångla efter ett tag. En 360 som har blivit reparerad håller mycket längre.

Tvärtom så är det ju bättre om man får en ny direkt i butiken,
då får man ju en helt ny å fräsh maskin,

man har ju läst om flera här på FZ som fått tillbaks en lagad 360 som börjat krångla igen eller dött.

Medlem
Skrivet av WaltX:

Men utseendet är detsamma?

Ja förutom att det är en HDMI port på baksidan.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

skillnaden är också att falcon kräver mindre watt eller ström eller vad det nu heter, man kan kolla på kartongen på utsidan icke falcon kräver 200+ medans falcon bara är 175 eller nått sånt.

jag är ingen elare så jag har ingen koll på el beteckningar riktigt


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]skillnaden är också att falcon kräver mindre watt eller ström eller vad det nu heter, man kan kolla på kartongen på utsidan icke falcon kräver 200+ medans falcon bara är 175 eller nått sånt.

jag är ingen elare så jag har ingen koll på el beteckningar riktigt

Stämmer 203W på Xenon, Lägre på Falcon... Effekten asså Står på en vit klisterlapp

1
Skriv svar