GTA4 för 260:- !

Medlem
GTA4 för 260:- !

Jag var precis inne hos EB games, rotade fram tre stycken sunkiga begagnade 360 spel från deras hyllor, och gick glatt därifrån med ett kvitto på förbokat GTA4 för 260 balubas.

Lite tråkigt att de hävdade att deras "och 100:- i form av presentkort" var ett tryckfel bara... Annars hade det varit ett grymt bra köp istället för bara ett bra...

Medlem

Fick mitt för 150 på ebgames när ja bytte in 4 PS2 Spel

Medlem

Bokat på Webhallen för 608 kr (inkl frakt). Vill ju inte missa de gratis 500 MS pointsen eller Gamerpictures


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Bokat på Webhallen för 608 kr (inkl frakt). Vill ju inte missa de gratis 500 MS pointsen eller Gamerpictures

Får alla förbokningar 500 MS eller bara de allra första?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Det är typ först till kvarn, men så länge det står på sidan så gäller det tror jag.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

snälla 500 ms..det är typ 50 spänn..hehe lol

Inaktiv

Jag skulel aldrig ge in gammla spel som man köpt för ett nytt, de e bara korkat enligt mig,


signatur

i7-4770K @4.3GHz, 16GB RAM, 120GB SSD + 5TB, GTX 780 3GB VRAM, 24" 144Hz 3D, Win8.1 PRO

Medlem
Skrivet av GRiZZLYFiRE:

Jag skulel aldrig ge in gammla spel som man köpt för ett nytt, de e bara korkat enligt mig,

Why? Tröttnar du aldrig på dina gamla spel?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Pojii:

snälla 500 ms..det är typ 50 spänn..hehe lol

Hehe jo, men det är mest de exklusiva gamerpictures jag vill åt


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

förbokar man limited edition på game får man dessutom en t-shirt och 1 års xbox live gold.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av lave:

Lite tråkigt att de hävdade att deras "och 100:- i form av presentkort" var ett tryckfel bara... Annars hade det varit ett grymt bra köp istället för bara ett bra...

Om du inte fick presentkortet har du blivit blåst.

Det är inget tryckfel och alla som jag vet har förhandsbokat har fått ett. Jag förhandsbokade mitt GTA4 för ungefär 260 också, men då fick jag även ett presentkort med.

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]förbokar man limited edition på game får man dessutom en t-shirt och 1 års xbox live gold.

Länk, tack.

Medlem
Skrivet av Deragorn:
Skrivet av Molotov:

förbokar man limited edition på game får man dessutom en t-shirt och 1 års xbox live gold.

Länk, tack.

http://www.game.se/acatalog/info_3289220.html


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]

Skrivet av Deragorn:
Skrivet av Molotov:

förbokar man limited edition på game får man dessutom en t-shirt och 1 års xbox live gold.

Länk, tack.

http://www.game.se/acatalog/info_3289220.html

Jäkla bra deal!


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]

Skrivet av Deragorn:
Skrivet av Molotov:

förbokar man limited edition på game får man dessutom en t-shirt och 1 års xbox live gold.

Länk, tack.

http://www.game.se/acatalog/info_3289220.html

Är dock inte limited edition.
Jag har fått bekräftat att jag kommer få hela kittet. För där står ju så länge lagret räcker, vilket är ett brett begrepp. Men jag tror dom lär har EN DEL tillbehör, så det inte tar slut i första taget.

Tycker det är lite synd om folket som beställt o betalt hos Webhallen eller gjort via EBgames.. 500MS-points är inte mycket att hurra för, när man får från GAME, 1års Xbox Live, 500 MS-points, Tshirt, Ölpåse, 2game pics samt att det är då fri frakt.
Säg att man bara vill ha 1års Xbox Live Gold, då tjänar man 50kr på GTA4-erbjudandet på GAME, samt då få ett gratis spel m.m.

Medlem

Nej, tycker inte synd om mig själv eller någon annan, GAME och EB Games tar sjukt höga priser på de flesta produkter och jag förstår ej hur sådana företag kan finnas kvar, tackar vet jag Webhallen, Spelbutiken och Gameshop.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

tycker det är stort sett samma priser på alla ställen, billigast är ju om man köper en regionsfri version från www.play-asia.com

köper man asian version så är det ofta samma spel som sälj i våra butiker, ibland är det tom pal också.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Jag hakade på erbjudandet från game, sweet med ett års gratis live på köpet!

Inaktiv

nu är erbjudandet slut förutom i vissa butiker, får väl ta webhallen istället då, synd att jag inte visste detta innan :/

Medlem

Jag förhandsbokade gta IV från game. Men jag fick ingen bekräftelse via mail.... Fick ni andra det?


signatur

4 8 15 16 23 42

Medlem

Jag fick inte heller någon bekräftelse, antar att kvittot från hemsidan ska räcka som det. Fortfarande dåligt av dem, alla andra jag handlat av har skickat det till ens mail.

Medlem

Vänta vänta vänta! Jag boka GTA4 på Game i Malmö för mer än 1 år sen. Dom sa att jag låg tvåa på listan och om dom får in Limited Edition är den min... Får jag oxå 1 år Gold!?

Medlem
Skrivet av Snoop0:

Vänta vänta vänta! Jag boka GTA4 på Game i Malmö för mer än 1 år sen. Dom sa att jag låg tvåa på listan och om dom får in Limited Edition är den min... Får jag oxå 1 år Gold!?

nee det får du inte..det är bara om man köper den på nätet under den kampanjen dem har som är slut nu..
så är det när man är ivrig :D:D vi får ju t-shirt också

Medlem
Skrivet av -{Hunter}-:

Jag förhandsbokade gta IV från game. Men jag fick ingen bekräftelse via mail.... Fick ni andra det?

samma här fast jag köpte guitar hero 3 från game.se också och man får bekräftelse och kvitto när dem ska skicka spelet till dig. så du behöver inte oroa dig.

Medlem
Skrivet av Pojii:
Skrivet av Snoop0:

Vänta vänta vänta! Jag boka GTA4 på Game i Malmö för mer än 1 år sen. Dom sa att jag låg tvåa på listan och om dom får in Limited Edition är den min... Får jag oxå 1 år Gold!?

nee det får du inte..det är bara om man köper den på nätet under den kampanjen dem har som är slut nu..
så är det när man är ivrig :D:D vi får ju t-shirt också

Nej det kan inte stämma, det gäller även game butikerna iaf den jag var och förbokade på, dom sa erbjudandet på nätet är samma som i butikerna sen när jag var och bokade så skrev dom upp på limited edition.

EDIT: står även på nätet "Det finns fortfarande ett fåtal GAME Special Edition kvar att boka i butik."
jag gissar att special och limited edition är samma sak.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

alltså det är skillnad mellan special och limited edition..special är nåt game ger ut under den där kampanje tillfället medans limited är typ plåtboxen osv osv..
Och special edition är slut på game förtillfället det står på hemsidan om man läser det.
Så om du har bokat gta 4 förra året så får du inte kampanje versionen

Medlem

jag var till gamebutiken samma dag det kom ut på hemsidan och då frågade jag enkomt om det var samma erbjudande i butiken, och det var det.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av [Molotov:

"]jag var till gamebutiken samma dag det kom ut på hemsidan och då frågade jag enkomt om det var samma erbjudande i butiken, och det var det.

ja det kanske du har rätt. men svaret på killens fråga lite längre upp att om han förbeställde den förra året att han skulle få samma kampanj saker som vi som beställde nu skulle få så är svaret NEJ

Inaktiv

bokade mitt exemplar hos ginza,kostade 708 spänn. kosta skjortan xD men det är det värt för 2 års väntan efter detta spel.


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

bokade på webhallen för 608, inl frakt.
helt ok pris


signatur

That's the bottom line cuz the great one said so

12
Skriv svar