Beta till Battlefield Bad Company

Medlem
Beta till Battlefield Bad Company

Hej!

Någon aning om när betan drar igång?

Jag har hört på många ställen att det var idag(imorgon) men jag har inte hittat någon nyckel what so ever

Kommer FZ att köra upp en hop med nycklar som med CoD 4 för nedladdning eller?

Medlem

Verkligen ingen som vet NÅGOT?

fue
Medlem

tydligen inte

Medlem

Beta? Huh? När? Var? Info?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

WaltX: Japp, en multiplayer-beta till Xbox 360 planeras att köras inom en snar framtid

Medlem

Hur deltar man i betan då?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Visste inte att det skulle komma en beta ?!?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Nån som sa beta?
Nu blev jag nyfiken. Hur deltar man, och när kommer den?


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

Jo, sökte på google och såg detta: http://loading.se/forum.php?thread_id=35494&page=1


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Läste dock nu på en annan sida...

Beta launch set-back

Mar 16, 2008 by admin in BF:BC

Oh man, just as we were all getting excited about the BF:BC Beta release, IGN announces that the information was not correct! Here’s the statement released by IGN.

“IGN ANNOUNCEMENT REGARDING BATTLEFIELD: BAD COMPANY BETA

Recently, IGN’s PR Team distributed a press release announcing the Battlefield: Bad Company beta, which contained inaccurate information with regard to the timing of the beta’s launch. Updated details on the beta will be released in the next few days.”


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Mmhm, massor med sidor som först säger juni men ändrar sig till mars och seda skriver att de väntar på mer exakt information.

Carl-Magnus har sagt i en intervju till Gamereactor att en multiplayerbeta kommer att vara tillgänglig inom en snar framtid, och om spelet ska släppas i mars så är det nog väldigt snart

http://www.youtube.com/watch?v=_CtyT-Taplk

Medlem

hur vet man när betan kommer då ? ;D inget kul att missa det direkt

Medlem

Spelet ska tydligen släppas sommaren 2008 enligt förtitten här.

Inaktiv

Jag har fått en nyckel

Medlem

Me too, thanks to tysonayt!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

vah hur har ni fått nycklar

Medlem

Fanns på Fileplanet/IGN, dock är "public keys" slut nu =/ Endast de som payar som kan få från Fileplanet nu.

Är bara glad att jag fick en, men du 3lue3ird, om jag vinner en här på FZ så ska du få den av mig


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

Fanns på Fileplanet/IGN, dock är "public keys" slut nu =/ Endast de som payar som kan få från Fileplanet nu.

Är bara glad att jag fick en, men du 3lue3ird, om jag vinner en här på FZ så ska du få den av mig

haha tackar vore sjukt schysst
fan missade det.. får hoppas på tävlingen här då x)

Inaktiv

Är det bara fileplanet och gamestop preorders som har den eller? CoD nycklarna gick ju att få tag i lite överallt.
Aja hoppas man vinner en av FZ´s nycklar då men är ju bara 10 så stor chans lixom

Medlem

Surt för er, fanns gratis på fileplanet igår, inte längre dock.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

1
Skriv svar