Medlem
Xbox Live..?

Okay nu är det så att det är nått seriöst problem med mitt internet och jag har ingen anning om vad det kan vara.. Nu när jag sitter här klickar runt på internet går det snabbt och fint, laddar jag hem vissa filer även om dom går i 10 kb/s eller nått annat lågt så tar det seriöst all kraft ur internet går seriöst inte äns komma in på google då.

Nu i helgen när jag ska spela xbox Live tänkte jag så kan jag inte spela för jag laggar så grovt att jag bara förstör för mitt lag eller så.Någon som kan ha en anning om vad det kan vara som "slaktar" mitt internet så ? Tacksam för svar vill gärna komma igång med spelandet igen =/

(det är army of Two jag spelat inte testat något annat på live än men antar det är samma)

Medlem

Kontakta din internetleverantör och fråga om dom har någon uppdatering för tillfället. Det brukar gå segt för alla kunder när dom gör ändringar. Hur länge har du haft problemet?


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

ett par dagar nu, dom dagarna jag och några polare skulle "lana" xbox här också självfallet x)

Medlem

okay är det typ något med army of two ?
testade halo 3 och Cod 4 idag dom funkade fin fint laggade inte en ända gång :S men army of two när jag spelade det precis efter blev jag ut kört från spelet flera gånger och laggade varenda steg med gubben :S

Ingen som vet vad det kan vara ? :S

Medlem

Laggade för mig också för någon timme sedan. Det måste vara EA's servrar som strular.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

okay får hoppas på det x) det är ju online spelet som är det roliga ju x)

1
Skriv svar