Missade achievements i Halo 3

Inaktiv
Missade achievements i Halo 3

Spelade för ett tag sedan igenom Halo 3 på Heroic, men fick inga achievements för sjätte eller sjunde mission, även fast jag klarade kampanjen på egen hand. Har fått achievements för banorna efteråt men dock inte för att jag klarat spelet på Normal och Heroic.

Hänt liknande för någon annan och någon som vet om det går att lösa på något smidigt sätt?

Sure, ska spela igenom det på Legendary när jag har tid. Men tiden är knapp.


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Om du börjar på en Ingame checkpoint i spelet så får du inte achievementen nej, detta gäller dock inte om du fortsätter.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Om du börjar på en Ingame checkpoint i spelet så får du inte achievementen nej, detta gäller dock inte om du fortsätter.

Continue campaign borde väl inte göra så att jag missar achievementen ?


signatur

O'rly? Ya'rly!

Inaktiv

Spela om sjätte och sjunde då Finns en lista där alla banor står med och på vilken svårighetsgrad du klarat dem.

Inaktiv
Skrivet av Dogge:

Spela om sjätte och sjunde då Finns en lista där alla banor står med och på vilken svårighetsgrad du klarat dem.

Yää, vet. Men hinner inte med alla spel. Är på sista chapter på sista akten på GoW nu, sen köpte jag Bioshock som jag måste spela igenom också.
Känner att jag köpte 360 försent, kommer ta tid att spela igenom alla bra spel ; )


signatur

O'rly? Ya'rly!

Medlem

Njut av spelet, inte att spela sönder den för achievments det kan göra att man tappar intresse och börjar tycka illa om spel om man gör det :D..Achievments är bara siffror.

Medlem

Achievements är till för att skapa replay value tbh...

Är det f.ö. någon som listat ut hur man får dom där scoring-achievementsen i halo3? Lirade coop med en polare via xboxlive och vi hade väl över de poängen som var listade på flera banor men vi fick inga achievements... Måste man ha de poängen per person eller vad handlar det om?

Medlem

Fick ingen achievement för mission 3, fast jag körde på normal ...


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av SpiroTris:

Achievements är till för att skapa replay value tbh...

Är det f.ö. någon som listat ut hur man får dom där scoring-achievementsen i halo3? Lirade coop med en polare via xboxlive och vi hade väl över de poängen som var listade på flera banor men vi fick inga achievements... Måste man ha de poängen per person eller vad handlar det om?

Per person är det som gäller ja.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av SpiroTris:

Achievements är till för att skapa replay value tbh...

Är det f.ö. någon som listat ut hur man får dom där scoring-achievementsen i halo3? Lirade coop med en polare via xboxlive och vi hade väl över de poängen som var listade på flera banor men vi fick inga achievements... Måste man ha de poängen per person eller vad handlar det om?

Per person är det som gäller ja.

Tjenare laxen! Japp precis som herrn sa så måste man personligen ha 15 respektive 50 tusen för att få Meta-points achievements.


signatur

Min åsikt är baserad på fakta, inte på företaget produkten i fråga görs av.

1
Skriv svar