Private Chat med 3 pers!

Medlem
Private Chat med 3 pers!

Tjenare. Jag och mina polare ska lira lite cod4 online men vi kan inte få igång private chat med fler en 2 pers! Så jag bara undra hur man ska göra?

Medlem

Det går inte med mer än 2 pers.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Fan va jobbigt då! x/

EDIT: Ere någon som vet om man kan göra så bara ens party kan höra en (i cod4 det vill säga).

Youtube-proffs
Skrivet av Kresko:

Fan va jobbigt då! x/

EDIT: Ere någon som vet om man kan göra så bara ens party kan höra en (i cod4 det vill säga).

Well, skapar du ett party med Göran, Nisse och Pelle så kommer ni höra varandra hela tiden, söker ni dock ett game och kommer in i ett så kommer alla att höra er.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

jo som ett par andra har skrivit så går det tyvärr inte och dom borde verkligen fixa det i en uppdatering snart att det ska gå. iaf kan man hoppas att dom fixar detta lilla irriterande problemet, då jag flertal gånger viljat ha private chat med 3 eller fler personer sammtidigt.


signatur

God is dead

Medlem

Mm...väldigt irriterande! Tack för svaren!

Medlem

Men urk... Hoppas verkligen dom fixar det snart.
Inte precis så att jag sitter och behöver snacka med mer än en polare för tillfället, men det lär bli fler, då man lyckats övertala några fler till att skaffa sig en 360.
Är inte precis någon stor fan av att sitta och snacka svenska med några polare, eller kanske till och med någon från FZ, med massa amerikanska typer som klagar i bakgrunden..


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

@ Snuffson, i de flesta spel så brukar det ju gå att muta de spelare man inte vill höra, så det är bara att muta alla andra förutom polarna


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem
Skrivet av tysonayt:

@ Snuffson, i de flesta spel så brukar det ju gå att muta de spelare man inte vill höra, så det är bara att muta alla andra förutom polarna

Hmm, det är ju sant, men man lär ju bli mutad själv, eller något liknande, för att dom inte gillar att man snackar svenska
Ännu bättre ju!
Tackar


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem
Skrivet av Snuffson:

Men urk... Hoppas verkligen dom fixar det snart.
Inte precis så att jag sitter och behöver snacka med mer än en polare för tillfället, men det lär bli fler, då man lyckats övertala några fler till att skaffa sig en 360.
Är inte precis någon stor fan av att sitta och snacka svenska med några polare, eller kanske till och med någon från FZ, med massa amerikanska typer som klagar i bakgrunden..

Så rätt x)
du har inget bra tips på hur man övertalar x)

Medlem
Skrivet av 3lue3ird:
Skrivet av Snuffson:

Men urk... Hoppas verkligen dom fixar det snart.
Inte precis så att jag sitter och behöver snacka med mer än en polare för tillfället, men det lär bli fler, då man lyckats övertala några fler till att skaffa sig en 360.
Är inte precis någon stor fan av att sitta och snacka svenska med några polare, eller kanske till och med någon från FZ, med massa amerikanska typer som klagar i bakgrunden..

Så rätt x)
du har inget bra tips på hur man övertalar x)

Om du nu ska övertala nån till att fixa en 360 så bör du väl berätta om alla fördelar med den, och jämföra med de andra konsollerna, fast dra upp deras nackdelar istället, eller tvärt om.
Sen krävs ju att det finns något av ett intresse i grunden också.. Tvivlar på att du skulle kunna övertala någon som, säg, en äldre släkting eller liknande till att köpa en.
Men vem vet, det kanske skulle funka


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

1
Skriv svar