Dead Rising Co-op

Medlem
Dead Rising Co-op

Alå FZ. Sitter och funderar här hur det blev med co-op funktionen i DR. La dom det på is eller hur blev det?

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=18146


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Skulle inte det komma i tvåan?


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jo, men det skulle komma som en uppdatering till första också.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

jag snor denna tråden lite fort bara:
Dead Rising vad är tjusningen inte fattat det riktigt så om någon kunde skriva det så hade jag varit glad !

Medlem

Ett Zombie-spel där man är i en galleria och slaktar zombiez.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Yep.
Och det är blodigt också


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

Erhm, någon som missade: "Rykte"?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

alltså hade dom lagt in co-op så hade jag klarat mig i ett par månader framöver. fattar inte varför dom inte la med det från start. aja hoppas dom lägger med det i 2:an istället


signatur

God is dead

Medlem

jo, co-op i dead rising hade ju varit riktigt nice, typ göra någon form av tagteam-attacker och slita zombies mitt itu


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

jo, co-op i dead rising hade ju varit riktigt nice, typ göra någon form av tagteam-attacker och slita zombies mitt itu

Varför göra något så avancerat, när båda bara skulle kunna gå och fylla väskan med massa ''Katanas'' från den lilla antik affären, och sen gå berserk på alla zombies och se blodet spruta åt alla håll..
Aah.. Skulle vara kul..

Tro inte att jag är någon brutal typ nu bara


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

åhå, visste inte det kommer en tvåa, kul kul! har precis börjar köra nu, det är ju görkul


signatur

R.I.P The_maxx

Youtube-proffs
Skrivet av IceMan:

åhå, visste inte det kommer en tvåa, kul kul! har precis börjar köra nu, det är ju görkul

Riktigt hjärndött spel skönt som fan.


signatur

Calle säger att jag är influencer

1
Skriv svar