Inaktiv
achivements

bara undrar en sak,vad är det för viktigt med achivements?? hörde en person säga att det va meningslöst att skaffa achivements,ska man sluta att kämpa för att skaffa achivements eller ska man fortsätta?:\


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Medlem

Achievments är värdelösa för annat än E-penis Men dem ger lite mer utmaning, för mig så blir spelen lite roligare och långvariga då jag kanske spelar igenom spelet och försöker göra si och så, bara för att få en eller 2 extra achievments ^_^

Om du tycker det är kul, så fortsätt.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Håller med er. Helt överflödiga egentligen och gör inget annat än förlänger folks e-penisar. Värst är personer som säger att de inte kan spela spel utan achievments i längre. Va i helvete liksom?
Själv kunde jag spela spelen förut alldeles utmärkt, varför itne idag utan dessa achievments?


signatur
Medlem

Achievements är ju skit kul, jag är värsta a-hunter'N. 8)


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av Ascendant:

Håller med er. Helt överflödiga egentligen och gör inget annat än förlänger folks e-penisar. Värst är personer som säger att de inte kan spela spel utan achievments i längre. Va i helvete liksom?
Själv kunde jag spela spelen förut alldeles utmärkt, varför itne idag utan dessa achievments?

Håller fullständigt med dej, vet en hel del som faktiskt köper spel som ger mest achievments och nöter och nöter det spelet tills dom fått maxpoäng ur det och inte bryr sig om själva spelet,

Riktigt sjukt sånt,
man har lirat konsoll i över 10 år å haft hur kul som helst utan nördpoäng och klarar sig utan.

Inaktiv

Om man tycker det är kul så kan man väl samla achievment. Men jag tycker man kan klara sig utan det

Medlem
Skrivet av WaltX:

Achievements är ju skit kul, jag är värsta a-hunter'N. 8)

Fan, jag har bara 5500 jämfröt med dina 9236 är det ju inget.. argh men en vacker dag...


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Meningslösa. Hade varit en annan sak ifall vissa eller ett visst antal achievements låste upp saker i spelen som annars inte är möjliga att göra. Då hade det funnits en anledning till att nöta igenom spelet femtioelva gånger i hopp om att klara av dom.

Medlem

Första gången när jag använde 360 så trode jag att man kunde använda dom till att köpa saker på marketplace, tyvär var det inte så


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av WaltX:

Achievements är ju skit kul, jag är värsta a-hunter'N. 8)

Fan, jag har bara 5500 jämfröt med dina 9236 är det ju inget.. argh men en vacker dag...

Har haft 9236 poäng ett bra tag nu, har inte köpt nya spel till tresextin på ett tag. Nästa köp blir nog Condemned 2, då kan jag nog höja till 10.000 iaf.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Fan, min polare är achievmenthunter hardcore. Han är typ bland sveriges 20 bästa. Hyr barnspel och dylikt BARA för achievmentsen.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Om spelen är bra och jag inte tröttnar så jagar jag självklart achievements i det, det ger spelet en längre livslängd och det är roligt att jämföra med kompisar.
Och i vissa spel ger det en grejer också, tex så får man ett Ninjasvärd på ryggen i Halo 3 när man har alla achievements.


signatur

Min åsikt är baserad på fakta, inte på företaget produkten i fråga görs av.

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Första gången när jag använde 360 så trode jag att man kunde använda dom till att köpa saker på marketplace, tyvär var det inte så

Haha. Jag trodde också det.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

jag tycker det är kul med achivements för man får nya utmaningar... som i halo 3 har typ alla skulls i halo 3 så får du den ass coola hjälmen hayabysa. tillexempel i army of two...ser skit bra ut...... men det skiter vi i nu så kommer man säkert få låsa upp nåt vapen eller extra armor eller typ kanske en extra bana... eller helt enkelt inget av det... jo ge lite gamertags så addar jag er om nån kör halo 3 och kommer köpa army of two


signatur

halo 3 rules and nothing else is cool with out army of two

Medlem
Skrivet av straxdax:

Håller fullständigt med dej, vet en hel del som faktiskt köper spel som ger mest achievments och nöter och nöter det spelet tills dom fått maxpoäng ur det och inte bryr sig om själva spelet,

Riktigt sjukt sånt,
man har lirat konsoll i över 10 år å haft hur kul som helst utan nördpoäng och klarar sig utan.

Nåja, nu ger ju alla spel 1000 GS, men de kan ju vara mer eller mindre lätta att lägga vantarna på.

Skrivet av erge:

Meningslösa. Hade varit en annan sak ifall vissa eller ett visst antal achievements låste upp saker i spelen som annars inte är möjliga att göra. Då hade det funnits en anledning till att nöta igenom spelet femtioelva gånger i hopp om att klara av dom.

I vissa spel låser man ju faktiskt upp saker med sina achievments, t.ex. i Mass Effect.
---
I övrigt gillar jag achievments, det blir lite mer utmaning att spela och det gillar jag


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Medlem

^-

I Gudfadern så är det bara 815 konstigt nog.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Achievments är inget nödvändigt men en extra kul grej.
gillar man det inte så är det ju bara strunta i det, inget man behöver bli upprörd över.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Youtube-proffs
Skrivet av [Molotov:

"]Achievments är inget nödvändigt men en extra kul grej.
gillar man det inte så är det ju bara strunta i det, inget man behöver bli upprörd över.

Exakt

Tycker dock systemet är roligt! Ger mer kräm ur spelen!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av WildThing:

Fan, min polare är achievmenthunter hardcore. Han är typ bland sveriges 20 bästa. Hyr barnspel och dylikt BARA för achievmentsen.

haha vad geekigt ^^


signatur

B lup

Youtube-proffs
Skrivet av WildThing:

Fan, min polare är achievmenthunter hardcore. Han är typ bland sveriges 20 bästa. Hyr barnspel och dylikt BARA för achievmentsen.

Hur många poäng är det vi snackar om?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jag gillar achievments, dock är jag inte någon rå achievmenthunter, men det är kul att få i alla fall.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Ska spela igenom Mass Effect 3 gånger till bara för att få alla achivements. (är inne på min andra nu.)


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

För mig är det inte så viktigt, klart spelen håller längre enlig mig och man kan ibland känna sig stolt att avklarat en sak och då även kunna ha bevis på att man klarat av det


signatur

Sony, you went wrong with your ps3

Inaktiv

3 saker.
1. så här stavas achievement

2. Är det någon som orkar bry sig om achievement som man måste samla massa grejor för att få? Är det någon som bryr sig om att samla över huvudtaget?

3. Jag tycker att achievement som går ut på att klara spelet 1000 ggr eller spela spelet i 24h är de mest störda achievement som finns. Håller någon med mig?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem
Skrivet av theHarmlessWarrior:

3 saker.
1. så här stavas achievement

2. Är det någon som orkar bry sig om achievement som man måste samla massa grejor för att få? Är det någon som bryr sig om att samla över huvudtaget?

3. Jag tycker att achievement som går ut på att klara spelet 1000 ggr eller spela spelet i 24h är de mest störda achievement som finns. Håller någon med mig?

1. Rätt.

2. Jag bryr mig, och det är skit kul.

3. Japp, finns några insane achievements som är... insane som sagt.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

[quote=WaltX]

Skrivet av theHarmlessWarrior:

3 saker.

2. Är det någon som orkar bry sig om achievement som man måste samla massa grejor för att få? Är det någon som bryr sig om att samla över huvudtaget?

2. Jag bryr mig, och det är skit kul.

Va hur kan du tycka det är kul. Det är en sak om det är 9 dödskalar men som i AC 5 000 000 flagor är det en annan sak. Gillat du även att samla flagor?


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Alla achievements som inte tar allt för lång tid att få försöker jag att låsa upp. Beror ju också på hur pass bra spelet är, annars tröttnar man och ger upp.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

håller med om att man i början trodde att man kunde köpa saker i marketplace med sina achievments :S tycker det är jävlit kul att kämpa för att få achievements tack för alla tips,ska gott fortsätta min jakt efter achievements ;D


signatur

Coca Cola,Candy,Bed,Computer,Xbox 360,No school is what I need ^^

Youtube-proffs

Jag kommer nog försöka ta varenda achivement i GTA IV faktiskt.


signatur

Calle säger att jag är influencer

1
Skriv svar