har det hänt att xbox 360 stannat, av sig själv eller hackat?

Inaktiv
har det hänt att xbox 360 stannat, av sig själv eller hackat?

Jag körde carbon på xbox 360, och när jag vann racet skulle laddade den, men sen så blev det bara still.
Detta är andra gången nu, som det har hänt, först hände det en gång när jag spelade Soldiers of Folrune, men jag skickade in xboxet och de fixade de den efter nyår. Nu hände samma sak igen,, är det här ett vanligt problem eller är det bara på mig detta hänt.

Medlem

Fick ett sånt problem med min första 360. När jag spelade saints row och dead or alive 4. Tror det var dvd spelaren som gick sönder.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Kan vara så att du får skicka in den på nytt om det inträffar allt oftare. Hade samma problem innan jag fick röda ringen. Efter reparationen har jag inte haft några problem alls.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Har haft det sen jag fick den i princip och det är ett år men har fortfarande inte fått nån ring. Bara på vissa spel det händer dock.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

varför kan inte microsoft lösa detta problem, eller varför över huvudtaget händer sådana här problem. Det är ju lite synd om amn tänker efter, man lägger 3500 kr på en xbox 360 och så händer sånt här, oki man får ta konsekvenserna men man borde väl veta bättre. Det är ju ingens fel att sådant händer. Bara Företaget Microsoft. Lite synd faktiskt med tanke på hur bra konsolen xbox 360 är.

Medlem

Det stod faktiskt ett litet reportage här på fz för ett tag sen att ms helt enkelt inte gjorde nån kvalitetskontroll på 360,
ms var för ivriga att få ut maskinen helst 2 år innan ps3 bara för att få ett försprång.

Men konsumenterna av 360 lider inte så mycke för det, samtliga maskiner blir ju lagade eller utbytta. Och så får 360 ägarna 3 års garanti.

Själv så hade man en av dom första 360 core maskinerna, när den pajade då fick man en 360 premium, så det kunde man inte klaga på.

http://www.fz.se/nyhetsarkiv/?id=23472

Medlem

Har hänt mig en gång, och det var när jag överladdade Sandtrap i Halo 3, räckte dock med att ta ut dvdn.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Har lyckats fått fram "röda ringen" några ggr när jag spelat AC.
Blev sådär lagom imponerad när man precis slitit plasten av fodralet och spelat i en kvart och skiten tvärdog
Dock försvann det problemet med en uppdatering.


signatur

Insert funny qoute here

Inaktiv

Guitar hero har stannat två gånger för mig..

Medlem

Jo, min har väl fått för sig att skivan inte går att läsa ibland. Oftar för vissa spel (t.ex. Mass Effect) så att lägga ett save då och då är ju inte så dumt...


signatur

I hear voices in my head. They come to me.
They understand. They talk to me.

Inaktiv

Har aldrig haft en sådant problem på min elite, dock har jag bara haft den i 2 månader


signatur

I got an OS i think it's called vista but i call it "Shita"

Medlem
Skrivet av Umanga:

Jo, min har väl fått för sig att skivan inte går att läsa ibland. Oftar för vissa spel (t.ex. Mass Effect) så att lägga ett save då och då är ju inte så dumt...

det har hänt mign ågon gång, och det är rätt skapligt irriterande.


signatur

P.L.U.R

1
Skriv svar