Naruto:rise of a ninja, Något lirat?

Medlem
Naruto:rise of a ninja, Något lirat?

Naruto, har aldrig kommit på tanken o spela detta, men efter jag såg lite screenshots av det, verkar det faktiskt ganska lockande. Är en liten fan av manga fighting faktiskt, men aldrig kört så många av em. Ok, eventuellt intresserad av att köpa ett spel, och Naruto ser coolt ut, så om någon har spelet detta så får ni gärna svara mina frågor o redogöra vad ni tycker om spelet :).

Vad tycker ni om innehållet i campagnen? hört att det är mycket springande o hoppande mellan rooftops, sant? iaf, en mängd fighting bör ända vara med, för det vora tråkigt med för lite av det goda :D.

Hur är multiplayer? ser ganska coolt ut och challenga andra opponents o gå upp i rank... men är det något speciellt med multiplayer live lr? unlocka abilities? några andra modes än normal fights?

Sist men inte minst: det finns väl custom games där man kan rounda upp med polare o köra fights med varandra? finns det många roliga/ intressanta karaktärer man kan låsa upp?

Har inte hört så mkt om detta spel på FZ, så lite info borde vara bra för folk som ochså (kanske) är intresserade av detta spel:up:

Medlem

Ingen aning. Men det låter inte som att det är värt pengarna. Naruto är en fjant.

Medlem

Tjena ciazo, jag är väl en av dem få som har spelat Naruto, själva äventyrandet är ganska basic fast med skön Naruto känsla. Dock tycker jag att fighterna i spelet är det bästa, ett riktigt schysst fighting spel och gillar man Naruto är det toppen!
har inte spelat så mycket multiplayer, men det finns ett spelsätt som heter Forest of Death Exam och det är typ som en turnering, man klarar första steget, då får man bara möta folk som också klarat det första steget i nästa runda och så fortsätter det upp till toppen.
Man kan köra private matches mot polare om man så vill.
Det finns nya karaktärer via XBLM, just nu tror jag det finns 5 karaktärer till att få tag på.

Där fick du en liten summering, gillar du anime/manga är det nästan ett givet köp. om du är osäker köp det begagnat.

Medlem

Köp titlarna på gamecube eller ps2an istället, fighting systemet i rise of a ninja är ett jävla skämt.

1
Skriv svar