Lost Odyssey - röster?

Medlem
Lost Odyssey - röster?

Tjo,

Har ugglat igenom Play-asia och kommit fram till att det finns en asiatisk variant (HK ser det ut som) med japanskt tal och engelsk text. Är det nån som har koll på huruvida de lagt med japanskt tal i den europeiska versionen eller inte?

//W

Medlem

Ser ingen anledning varför dom skulle ta bort det när den versionen innehåller både engelskt och japanskt tal, och engelsk subb..

Kan dock vara så att de ersätter det med Tyska, Spanska och Franska i PAL. Men hoppas verklingen inte att det blir så, såna fall är det import som gäller.

Inaktiv

Lost Odyssey har Engelska, Japanska, Tyska, Franska och Italienska ljudspår att välja mellan... Har dock läst att spelet faktiskt skall vara gjord med engelska som första val, dvs karaktärernas munrörelser stämmer bäst med engelskt tal. Om det är sant vet jag dock inte...

Medlem
Skrivet av Picke:

Lost Odyssey har Engelska, Japanska, Tyska, Franska och Italienska ljudspår att välja mellan... Har dock läst att spelet faktiskt skall vara gjord med engelska som första val, dvs karaktärernas munrörelser stämmer bäst med engelskt tal. Om det är sant vet jag dock inte...

Det är officiellt eller? Källa?

Medlem

^- Det är sant, japanska rösterna är otroligt osynkade och om man kan lite japanska så kommer man störa sig på att allt inte översätts i de engelska undertexterna.

<-- Erfarenhet från den importerade regionsfria versionen.

Inaktiv
Skrivet av Wingu:
Skrivet av Picke:

Lost Odyssey har Engelska, Japanska, Tyska, Franska och Italienska ljudspår att välja mellan... Har dock läst att spelet faktiskt skall vara gjord med engelska som första val, dvs karaktärernas munrörelser stämmer bäst med engelskt tal. Om det är sant vet jag dock inte...

Det är officiellt eller? Källa?

Att spelet innehåller engelskt, japanskt, tyskt, franskt och italienskt språk är officiellt, ja...

Det andra är sådant jag läst för ett bra tag sen..

Du kan ju tex kolla in GT's recension om du inte tror mig... De berättar om ljudspåren vid 06:50

Medlem
Skrivet av Picke:
Skrivet av Wingu:
Skrivet av Picke:

Lost Odyssey har Engelska, Japanska, Tyska, Franska och Italienska ljudspår att välja mellan... Har dock läst att spelet faktiskt skall vara gjord med engelska som första val, dvs karaktärernas munrörelser stämmer bäst med engelskt tal. Om det är sant vet jag dock inte...

Det är officiellt eller? Källa?

Att spelet innehåller engelskt, japanskt, tyskt, franskt och italienskt språk är officiellt, ja...

Det andra är sådant jag läst för ett bra tag sen..

Du kan ju tex kolla in GT's recension om du inte tror mig... De berättar om ljudspåren vid 06:50

Finemang. Handlade inte direkt om jag inte trodde dig eller ej, bara att jag var intresserad var du hade läst det om det nu var officiellt då jag inte sett nånting själv.

1
Skriv svar