Byta adress för live kontot?

Medlem
Byta adress för live kontot?

när man skapar ett live konto så måste man ju fylla i en hotmail adress om jag inte minns fel..
Problemet för mej är bara att den hotmail adress jag fyllde i har slutat funka..

Så, kan man på något sätt byta den adressen till en annan utan att förlora alla achivements/gamerscore man har kämpat ihop?


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

Jo då, det ska gå, har gjort det själv.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Genast gick hoppet upp

men, hur gör man det? Är det något man gör via 360'n eller genom PC'n?

testade via PC'n, lyckades tillslut komma in igen, men det känns fortfarande säkrare att byta till den adress jag använder istället för en som har legat och dammat i några år..

bytte adress till min nya på ''account management'' eller vad det nu hette. Men när jag ska logga in kommer det bara upp samma steg som när man skapar ett Live konto..
Är det meningen att det ska komma upp, eller är det bara nåt skumt med det hela?

ändrade adressen för ungefär två timmar sen


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

det var ''Billing and Contact information'' som jag ändrade adressen i.

och jag kan fortfarande logga in på den gamla, så jag antar att inget har hänt.

som sagt, en kort guide på hur man ändrar adressen som man loggar in med är uppskattat


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Medlem

Kan väl se om jag kan kolla det senare, ingen ork att sätta på boxen nu.


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv

Du loggar in dig på din profil som du vill ändra på. Sen går du till account management och välj fliken windows ID. Där skriver du din nuvarande adress och lösen sen får du chansen att byta adress. Dom kommer att fråga om du verkligen vill byta osv. Allt görs på boxen.


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

hel gött!

tack för hjälpen, dags att testa
en snabb fråga till bara, alla achivements och gamerpoints är väl kvar, eller återställs dom? :s


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Inaktiv

Dom är kvar. Tror att det är smartast att starta om boxen sen. Jag gjorde det. För säkerhetsskull.


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

äntligen har man bytt adressen, tack för hjälpen


signatur

Heroes may not be braver than everyone else. They're just brave five minutes longer.

Inaktiv

Var så lite så...


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

jag har hållt på och strula med det där ett bra tag då jag hade 2 xbox konton, ett guld och ett silver denna väg fick jag ta

1. skapa nytt hotmail konto
2. föra över konto 2 till nya hotmailkonto
3. föra över konto 1 till konto 2

tipsen fick jag av en tjej på xbox supporten
tänk på att man bara kan flytta ett live id 1gång / mån

1
Skriv svar