Inaktiv
Nä släpps..

Tja,jag undrar när Alan wake släpps, enligt dom uppgifter jag har hört så skulle det släppts 010108, någon som vet bättre ?

Medlem

Ska jag vara helt ärlig så tror jag inte vi får se det från början av nästa år, 2009.. Om vi får se denna titel överhuvudtaget, det har varit alldeles för tyst om denna titel för att det ska släppas i mars.

Medlem

Det är´inget sagt av Remedy än så jag antar att det blir antingen sent 2008 eller nån gång 2009


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Hoppas verkligen inte att dom lägger ner arbetet på Alan Wake då detta kan bli väldigt jävla bra.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

helt seriöst tror jag det kommer bli en flopp. Tror inte det kommer va så bra som det ser ut.. tyvärr då. Men man får hoppas på det bästa spelet ser ju i alla fall underbart ut !

Medlem
Skrivet av 3lue3ird:

helt seriöst tror jag det kommer bli en flopp. Tror inte det kommer va så bra som det ser ut.. tyvärr då. Men man får hoppas på det bästa spelet ser ju i alla fall underbart ut !

Då hoppas jag att du syftar på gameplay för grafiken börjar faktiskt bli lite utdaterad av man ser på den senaste trailern. Gameplayet däremot kommer bli en fröjd jämförbart med Max Payne! (Imho)


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar