360 Elite, snabbt svar tack

Medlem
360 Elite, snabbt svar tack

Jag har idag köpt en xbox 360 elite och undrar om jag gjort bort mig. Jag har inte öppnat kartongen ännu, utan vill ha den obruten tills jag fått svar här. Frågan lyder; kan jag koppla den via scart till min gamla tjocktv och är det en sladd jag måste köpa till eller finns den med i kartongen?

Inaktiv
Skrivet av Naglfar:

Jag har idag köpt en xbox 360 elite och undrar om jag gjort bort mig. Jag har inte öppnat kartongen ännu, utan vill ha den obruten tills jag fått svar här. Frågan lyder; kan jag koppla den via scart till min gamla tjocktv och är det en sladd jag måste köpa till eller finns den med i kartongen?

Ja du kan koppla den till tjock tv via scart,
jag har haft 2 st 360 elite, men kommer inte ihåg om scart ingår i paketet...

ser ingen scart med på denna bilden som visar vad man får med till 360 elite.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/images/B000PD0HQE/ref=dp_i...

om scartkabeln inte ingår i 360 elite paketet, då får du köpa en scartkabel själv, och tyvärr så är den inte direkt billig, 695 kr på webhallen.

http://www.webhallen.com/prod.php?id=51830

Medlem

Du får en komponent sladd some har gul vit röd. Kommer inte ihåg om du får scart adaptern till men den kostar typ 30kr på kjell o co.

Inaktiv

aha scart adapters till 360, jo det kan man ju också skaffa, blir lite billigare

Youtube-proffs

Ledsen att säga det, men har du köpt en Elite och har en Tjocktv?

Byt ut tvn eller lämna tillbaka boxen


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

han kanske vill skaffa det sen?

btw, när jag köpte mitt xbox 360 premium (6 månader sen) så följde det med en scart adapter


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Det är minsann inge fel på en tjocktv! Har själv en hederlig crt.

Kommer själv köpa en chippad elite och köra progressive scan via komponent och jag kommer INTE köpa någon skit lcd som har en äcklig backlight... Men däremot plasma verkar betydligt mer intressantare.

Inaktiv

jo 360 premium paketen har ju scart kontakt med,

har säkert minst 3 st såna adapters liggande som blivit över efter alla mina inbyten av trasiga 360.

Medlem

När jag fick min Premium HMDI fick jag med en scart-adapter, så då borde man få med det i Elit-paketet också..


signatur

B lup

Inaktiv

japp man får med en adapter


signatur

I got an OS i think it's called vista but i call it "Shita"

Inaktiv
Skrivet av Tooweak38:

japp man får med en adapter

har du haft en elite 360 då ?

jag har haft 2 st elite 360, och där fick man ingen adapter,

och det är en Elite som Naglfar köpt,
så han är mycke troligt utan adapter också.

Medlem
Skrivet av Jühan:

Det är minsann inge fel på en tjocktv! Har själv en hederlig crt.

Kommer själv köpa en chippad elite och köra progressive scan via komponent och jag kommer INTE köpa någon skit lcd som har en äcklig backlight... Men däremot plasma verkar betydligt mer intressantare.

lol

Medlem
Skrivet av Jühan:

Det är minsann inge fel på en tjocktv! Har själv en hederlig crt.

Kommer själv köpa en chippad elite och köra progressive scan via komponent och jag kommer INTE köpa någon skit lcd som har en äcklig backlight... Men däremot plasma verkar betydligt mer intressantare.

lol

Medlem
Skrivet av Niethrel:
Skrivet av Jühan:

Det är minsann inge fel på en tjocktv! Har själv en hederlig crt.

Kommer själv köpa en chippad elite och köra progressive scan via komponent och jag kommer INTE köpa någon skit lcd som har en äcklig backlight... Men däremot plasma verkar betydligt mer intressantare.

lol

Vad är det som är så lol? Att jag kör fortfarande kör crt eller att jag föredrar plasma framför lcd?

Plasma är bättre än lcd Pioneers Kuro plasma talar för sig själv.. Slår varenda lcd på denna moderjord på fingrarna så det bara visslar om det.

Medlem
Skrivet av Jühan:
Skrivet av Niethrel:
Skrivet av Jühan:

Det är minsann inge fel på en tjocktv! Har själv en hederlig crt.

Kommer själv köpa en chippad elite och köra progressive scan via komponent och jag kommer INTE köpa någon skit lcd som har en äcklig backlight... Men däremot plasma verkar betydligt mer intressantare.

lol

Vad är det som är så lol? Att jag kör fortfarande kör crt eller att jag föredrar plasma framför lcd?

Plasma är bättre än lcd Pioneers Kuro plasma talar för sig själv.. Slår varenda lcd på denna moderjord på fingrarna så det bara visslar om det.

Det lät på dig som om du tyckte att crt var bättre än lcd för xbox 360. Men nu förstår jag bättre. Du tycker plasma är bättre än lcd för spel Passa på att njut av din plasmatv för de kommer att försvinna. Tekniken är både omodern och kostsam.

Inaktiv
Skrivet av Niethrel:
Skrivet av Jühan:
Skrivet av Niethrel:
Skrivet av Jühan:

Det är minsann inge fel på en tjocktv! Har själv en hederlig crt.

Kommer själv köpa en chippad elite och köra progressive scan via komponent och jag kommer INTE köpa någon skit lcd som har en äcklig backlight... Men däremot plasma verkar betydligt mer intressantare.

lol

Vad är det som är så lol? Att jag kör fortfarande kör crt eller att jag föredrar plasma framför lcd?

Plasma är bättre än lcd Pioneers Kuro plasma talar för sig själv.. Slår varenda lcd på denna moderjord på fingrarna så det bara visslar om det.

Det lät på dig som om du tyckte att crt var bättre än lcd för xbox 360. Men nu förstår jag bättre. Du tycker plasma är bättre än lcd för spel Passa på att njut av din plasmatv för de kommer att försvinna. Tekniken är både omodern och kostsam.

Och inte bara det. Bilder fastnar väldigt lätt på rutan vilket inte LCD gör.


signatur

Kaxelina har ordet.

Medlem

Adapter medföljer.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Skrivet av Boomer:

Adapter medföljer.

Inte i elite paketet,
iså fall har ms blåst mig 2 gånger, för på båda mina splitternya 360 elite jag haft så var det ingen adapter med.

Medlem
Skrivet av Sockan78:
Skrivet av Niethrel:
Skrivet av Jühan:
Skrivet av Niethrel:
Skrivet av Jühan:

Det är minsann inge fel på en tjocktv! Har själv en hederlig crt.

Kommer själv köpa en chippad elite och köra progressive scan via komponent och jag kommer INTE köpa någon skit lcd som har en äcklig backlight... Men däremot plasma verkar betydligt mer intressantare.

lol

Vad är det som är så lol? Att jag kör fortfarande kör crt eller att jag föredrar plasma framför lcd?

Plasma är bättre än lcd Pioneers Kuro plasma talar för sig själv.. Slår varenda lcd på denna moderjord på fingrarna så det bara visslar om det.

Det lät på dig som om du tyckte att crt var bättre än lcd för xbox 360. Men nu förstår jag bättre. Du tycker plasma är bättre än lcd för spel Passa på att njut av din plasmatv för de kommer att försvinna. Tekniken är både omodern och kostsam.

Och inte bara det. Bilder fastnar väldigt lätt på rutan vilket inte LCD gör.

Det var förut det... Den kommer INTE att försvinna både Pioneer och Panasonic satsar förfullt på plasma.

Inbränningar var vanligare förr inte nu längre dom existerar inte på Pioneer och Panasonic plasmor.

LCD är och förblir ren dynga. LED och OLED verkar däremot intressant. Och sen har LCD någon som kallas backlight vilket innebär att dom har totalt VÄRDELÖS svärta.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Boomer:

Adapter medföljer.

Inte i elite paketet,
iså fall har ms blåst mig 2 gånger, för på båda mina splitternya 360 elite jag haft så var det ingen adapter med.

*öppnar elitelådan*
Joho du. Där låg det en.
http://ww2.beffo.se/upload/pic~/y8m5tra8vdo0.JPG


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

ah en sån, dom kostar ju inget å köpa i en affär.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv
Skrivet av Boomer:
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Boomer:

Adapter medföljer.

Inte i elite paketet,
iså fall har ms blåst mig 2 gånger, för på båda mina splitternya 360 elite jag haft så var det ingen adapter med.

*öppnar elitelådan*
Joho du. Där låg det en.
http://ww2.beffo.se/upload/pic~/y8m5tra8vdo0.JPG

konstigt, för på denna bilden som visar vad man får med i elite paketet ser jag ingen scart adapter.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/images/B000PD0HQE/ref=dp_i...

Medlem

Ja, men det skiter väl tamefan jag i. Får man med en så får man med en. Låt det vara så. Geeez. Försvinn troll!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Lol, troll kan du vara själv

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Boomer:
Skrivet av BangBoomBang:
Skrivet av Boomer:

Adapter medföljer.

Inte i elite paketet,
iså fall har ms blåst mig 2 gånger, för på båda mina splitternya 360 elite jag haft så var det ingen adapter med.

*öppnar elitelådan*
Joho du. Där låg det en.
http://ww2.beffo.se/upload/pic~/y8m5tra8vdo0.JPG

konstigt, för på denna bilden som visar vad man får med i elite paketet ser jag ingen scart adapter.

http://www.amazon.co.uk/gp/product/images/B000PD0HQE/ref=dp_i...

Kanske för att det där är ett amerikanskt paket, dom har inte Scart där vettu, tycker mig dock se en S-video adapter där i mitten.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

1
Skriv svar