Frågesportsspel

Inaktiv
Frågesportsspel

Jag fick Scene it? Lights, Camera, Action i julklapp som jag nästan spelat varje dag och tycker det är riktigt roligt men min fråga är om det är nån som vet om det kommer mer frågesportsspel till Xbox360 i framtiden? Skulle vara kul med nåt frågesportsspel om musik. Vet att det finns Buzz på PS2 men har varken en PS2:a eller 3:a och planerar inte på att köpa någon ytterligare konsol som det ser ut nu.

Medlem

Vänta å se. Eller så kan du kolla in listor på kommande spel.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Kommer garanterat fler.. Får ha lite tålamod bara

Inaktiv
Skrivet av Guzilla:

Jag fick Scene it? Lights, Camera, Action i julklapp som jag nästan spelat varje dag och tycker det är riktigt roligt men min fråga är om det är nån som vet om det kommer mer frågesportsspel till Xbox360 i framtiden? Skulle vara kul med nåt frågesportsspel om musik. Vet att det finns Buzz på PS2 men har varken en PS2:a eller 3:a och planerar inte på att köpa någon ytterligare konsol som det ser ut nu.

finns ett riktigt kul frågesport spel,
och med det behövs ingen konsol, bara en dvd spelare,
och det är vem vill bli miljonär.
man kan vara 4 spelare, och man har livlinor och allt det där som finns med i tv programmet. man styr valen med fjärrkontrollen och det funkar bra,
det kosta bara 99 spänn.

Inaktiv

Låter nice BangBoomBang, fast vet inte om jag skulle komma särskilt långt Kan bara saker inom film och spel och musik. Hoppas att det inte dröjer allt för länge innan dom släpper mer såna där frågesportsspel till Xboxen. Jag tyckte Scene it var ett helt okej spel även om frågorna blir upprepande om man spelat spelet tillräckligt länge.

1
Skriv svar