Medlem
Xbox Live Konto

Det är så att jag har två konto på mitt xbox 360 elite. Ett som är för offline som heter "Wrole" och ett online som också heter "Wrole". Men det ska väl räcka med ett konto som både är för offline/online läge ? Jag vet inte hur jag lyckats göra två olika. Kan kanske ha nåt & göra med att jag inte hade router innan och inte kom åt nätet.
Jag har alla mina guitar hero 2/3 saves på mitt offline konto så när ja logga in på live kontot å lira GH3 så har jag inte alla mina saves, vilket är jobbigt.
Kan jag fixa till de så jag endast har ett konto?
Den loggar ju automatiskt in på live kontot när man starta xboxet.

Medlem

Gå in på ditt offline konto o klicka på "join xbox live" är en bra start för att få det online

Inaktiv

För att flytta sparningar från ett konto till ett annat går du in på "memory" och väljer "games" sen väljer du sparningen du vill flytta. Flytta då sparningarna till din Xbox Live-aktiverade profil.

När du har flyttat över alla sparningar kan du ta bort det gamla kontot.

Inaktiv
Skrivet av tulipap:

För att flytta sparningar från ett konto till ett annat går du in på "memory" och väljer "games" sen väljer du sparningen du vill flytta. Flytta då sparningarna till din Xbox Live-aktiverade profil.

När du har flyttat över alla sparningar kan du ta bort det gamla kontot.

Man kan väl inte flytta över sparningar från ett konto till ett annat?


signatur

Kaxelina har ordet.

Inaktiv
Skrivet av Sockan78:
Skrivet av tulipap:

För att flytta sparningar från ett konto till ett annat går du in på "memory" och väljer "games" sen väljer du sparningen du vill flytta. Flytta då sparningarna till din Xbox Live-aktiverade profil.

När du har flyttat över alla sparningar kan du ta bort det gamla kontot.

Man kan väl inte flytta över sparningar från ett konto till ett annat?

nej det går inte

1
Skriv svar