Vilka spel till xbox360?

Medlem
Vilka spel till xbox360?

Hej... Jag behöver lite hjälp till vad ja ska köpa i jul. Jag har bestämt mig för ett spel.. men behöver lite råd till vilket. Jag är lite intresserad av Bioshock.. för alla säger att det e så sjukt roligt men efter 10 hours lång campaign har man inte så mkt mer att göra lr, finns det live? Mitt andra förslag e CoD 4,,, det verkar nästan för ballt

Iaf... guitar hero 3 verkar ochså fett ballt, så ni kan kommentera alla mina förslag, fördelar/ nackdelar och d'refter säg vad ni tycker är det bästa spelet o köpa till xbox 360.

( har redan masseffect o halo 3 btw)

Tack

Medlem

CoD 4 = Uber mutliplayer
GH3 är ju GH och tycker du om den typen av spel kommer du antagligen älska spelet

Inaktiv

Bioshock är väll ca 20 timmar om jag inte minns fel?
Lätt värt pengarna...

Inaktiv

jag äger både bioshock och cod4, ska du välja mellan dom 2 så hade jag valt cod4. det har både bra singelplayer och grymt multiplayer. bioshock är bra det med men som sagt bara singelplayer.

Inaktiv

Bara spelat Call of duty 4 men det är då enormt trevligt på multiplayer, single player delen är alltid rolig som vanligt i detta spel.

Medlem

Så klart Guitar Hero 3:P


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

Vad är det här babblet om att Call of Duty 4 är så himla bra? Jag kan verkligen inte förstå det. Har nivån för att ett spel ska räknas som "perfektion" verkligen sjunkit så lågt? Jag har sett oräkneliga gånger då folk prisar Call of Duty 4 till skyarna. Vad spelade ni innan Call of Duty 4 kom, Pong?!

Jag rekommenderar starkt BioShock. Att ett spel inte har multiplayer ser jag nästan som ett plus eftersom det betyder att utvecklarna verkligen har lagt ner tid på singleplayer-delen, vilken jag anser vara den viktigaste av de två. Vill du ha ett multiplayer spel skaffar du dig Team Fortress 2 till PC.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Bioshock och COD4 är två bra spel


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Bioshock tyckte inte alls om det demot.
själv gillar jag stranglehold
det är iofs ett spel som kanske bara är värt att köra 1 gång och nått som man ska hitta till billigare penning.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Medlem

Guitar Hero 3!


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Guitar Hero 3 , Gears of War och ofc Bioshock ( Nej det finns inte live men sjukt kul och långt!) Dom jag kommer på, på rak arm. Annars finns det ju en drös med andra bra spel som Rainbow Six: Vegas, Assassin's Creed , Splinter Cell: Double Agent etc.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar