Medlem
Racing Wheels

Är det nån som testat den där ratten från Logitech till X360? Det verkar vara den enda ratten som finns eller? Ville veta om den är bra, och om upplevelsen verkligen är så mycket bättre jämfört med vanlig kontroll i racing.

Webhallen har nån ratt från Microsoft som släpps i februari som kostar över tusen spänn men den är trådlös och har forcefeedback. Är den så mycket bättre än Logi:s tro?

Kommentera, kommentera....

Medlem

Det har redan kommit en från Microsoft som är sjukt mycket snyggar, bättre och skönare än logi:s så om jag vore du, satsa på Microsoften. Bortse från min signatur bara


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Det har redan kommit en från Microsoft som är sjukt mycket snyggar, bättre och skönare än logi:s så om jag vore du, satsa på Microsoften. Bortse från min signatur bara

Vart finns den att köpa isf? Inte webhallen iaf. Och vad kostar den? Logi:s ligger på 350kr är det värt att köpa MS:s om den är dyrare?

Medlem

Jag tror det är den på Webhallen bara att den sålt slut.. och nu ska dom tillverka nya i Januari. Skulle iaf tippa på det.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

tror ms ratt ligger på ca 1400kr. rätt stor priskilnad men tror ms e det bättre alternativet.

Medlem

MS ratt ligger på 1100. Logis ratt på 350!
Hittade nyss en FZ recension på de båda (logi 3/5 och ms 4,5/5).

Lärde mig även att MS ratten har tendens att brinna upp/ryka och att det är jättevanligt hos dem, men MS skickar reservdelar blabla... låter inte kul iaf.

logis ratt är ju hur prisvärd som hellst tror det blir den ändå

Medlem

Okej, jag skulle satsa på MS men det är ju som sagt upp till dig


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar