Medlem
Stor chans...?

Är det stor chans att man får RRoD igen när man lämnat in 360:n en gång?


signatur

Roses are red, violets are blue, and undead are colorblind!

Medlem

Nej inte nu inte.. när man har dom nya konsollerna.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

Nej inte nu inte.. när man har dom nya konsollerna.

okej, jag hoppas på att mitt håller. Har köpt ett nytt 360 premium. Vet du förresten om det skiljer mellan kvalité när det gäller RRoD om man har elite eller t.ex premium?


signatur

Roses are red, violets are blue, and undead are colorblind!

Medlem

Har inte haft några som helst problem med boxen sen jag fick tillbaka den från reparation för några månader sedan. Inget att oroa sig över


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem
Skrivet av WaltX:

Har inte haft några som helst problem med boxen sen jag fick tillbaka den från reparation för några månader sedan. Inget att oroa sig över

låter bra


signatur

Roses are red, violets are blue, and undead are colorblind!

Inaktiv

det var väl kylpastan som var den stora boven ? att dom kladdat på för mycke på många maskiner, men det är åtgärdat nu.

Medlem
Skrivet av BangBoomBang:

det var väl kylpastan som var den stora boven ? att dom kladdat på för mycke på många maskiner, men det är åtgärdat nu.

okej


signatur

Roses are red, violets are blue, and undead are colorblind!

Inaktiv
Skrivet av OD_CoKe:

Är det stor chans att man får RRoD igen när man lämnat in 360:n en gång?

fick visserligen inte "RRoD" men den var väl på god väg, den hängde sej typ efter 2min när man hade satt på den. efter jag hade den inlämnad i början av året så har den funkat perfekt.

Medlem

Jag har haft min sen Augusti förra året...inte fått RRoD än. Har en Core med hårddisk o.s.v nästan exakt samma på en premium förutom metallic front. Nån som vet ifall man får en 360 med metallic om man skulle få RRoD? För jag vill helst ha den vanliga vita plasten ( Dåligt skrivet men jag orkar inte bättre just nu xD)


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

När är det man ska oroa sig för RRoD egenterligen, vad är "signalerna" att det kan hända snart ? att den hänger sig och så ?

1
Skriv svar