Kan inte logga in.

Medlem
Kan inte logga in.

Hoj hoj. Har nu fått min fina Elite men har ett lite problem. Har kört recover gamertag och det funkade ju galant. Enda tills jag skulle logga in. Den börjar med inloggningsprocessen fast sen hoppar den tillbaka till vanliga dashboard. Kolla på filmen om ni inte förstår.

Vad ska jag göra åt detta?

http://youtube.com/watch?v=rEHzzwnRMpc


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Fin video

Funkar allt när du gör en network check i systemblade då?

Medlem

Yes. Allt funkar. Skapade ett Silverkonto lite snabbt och även det funkar. Men inte mitt gamla konto.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Har fixat och donat lite till utan större bättring. Har dock kommit fram till att mitt konto funkar om jag har kopplat ut nätverksadaptern. Så det är något som strular med LIVE för det kontot. Så jag tänkte att jag kunde testa att använda en av mina sånna här 48-timmars LIVE grejer. Men eftersom jag inte kan slå in dom på konsollen så fick jag gå in på hemsidan. Men där står det att det inte funkar av okänd anledning.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Ehh, ingen aning. Om inte annat får du helt enkelt ringa Microsoft Support.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Ska ringa till supporten någon dag, men har ingen större lust just nu då det bara slutar med "Skapa ett nytt konto". Och det är ju inte det jag vill.

Har en till film här. Visar lite mer. Den blev lite skakig vid ett tillfälle med det kanske inte gör något.
http://youtube.com/watch?v=sadPM26TDBU


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Ditt konto har blivit avstängt på grund av problem med betalningen. Antagligen så har du bytt kreditkort eller så fanns det inte pengar då avgiften skulle dras.

Kontrollera vad som är på tok under "Payment options".


signatur
Medlem

Precis som htiawe påpekar så står det ju exakt vad det är för problem. Kontrollera inställningarna eller ring supporten, finns inte speciellt många fler alternativ.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Jag vet att det är problemet. Men eftersom jag inte kan komma ut på LIVE så kan jag inte fixa det och det funkar inte ens att knappa in sånna där koder på xbox.com

Men jag tar och ringer supporten sen.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Du behöver inte logga in på Live för att ordna det? Det gör du väl under dina kontoinställningar och det behöver man inte ha betalat kontot för att göra. När jag bytte kreditkort när det jag hade angivit spärrats så var det inga problem iallafall.


signatur
Medlem

signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

Du kan väl sköta sådana inställningar via Xbox.com?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

@mr.bear

Funkar inte heller.

-
Försökte ringa supporten innan. Men blev bortkopplad hela tiden. :/


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

Om du loggar in på Xbox.com och väljer "Hantera profil" så finns alla uppgifter där.


signatur
Medlem

Om du läser lite högre upp så ser du att det inte går.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

På vilket sätt fungerar det inte?
När du hanterar ditt konto online så kan du förnya medlemsskap, lägga till kreditkort och allting som behövs för att aktivera ditt konto igen.


signatur
Medlem

Har löst det nu iallafall. Fick krångliga lite sen så lyckades jag fixa så det dras varje månad från mitt kort.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

"Just wanted to post a note to let everyone know that we are aware of some issues with folks trying to connect to Xbox LIVE. Our operations team is fully engaged and as soon as we have an ETA or update we will let you know. Thanks for your patience."

http://gamerscoreblog.com/team/archive/2007/12/22/555447.aspx <-- annars.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Fast det problemet han hade var med att Guld-kontot inte var förnyat.


signatur
1
Skriv svar