Inaktiv
Lite frågor

Tjena ska skaffa en 360 men vet inte vilket paket jag ska köpa.Gör det stor skillnad om man har HD TV el ej med premium paketet.
Är det onödigt att köpa pro paketet om man inte har HD TV har inte det just nu men kommer snart att skaffa

Skriv gärna lite tipps:)

Medlem

Om jag var du så hade jag väntat med att köpa en 360 tills du verkligen har en HD-TV. Klart det funkar utan men av det jag har sett då folk kört sin 360 med en vanlig CRT-TV så är det stor skillnad på bildkvalitén. En budgetvariant är att köra med en Widescreen LCD-skärm till datorn istället men då försvinner själva grejen med att ha en konsol, i alla fall om du frågar mig.

Inaktiv

Tack så mtk. Men är det någon skillnad om man har en låda me HDMI el va de heter

Medlem

köp en låda med HDMI, varför? jo dom är nyare och jag tror inte dom har samam risk att gå sönder som dom utan.

Sen är det ang tv, man behöver ingen HDTV det funkar utan också jag spelade på en vanlig i början, dock så är det ju mycket snyggare med HDTV och det kan vara svårt att gå tillbaka till vanlig då man kör med HDTV innan men om man börjar med vanlig så är det inga problem, njut bara och njut sen ännu mer när du har ny tv


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar