Borlänge/Falun Xbox 360 Elite användare, jag behöver eran hjälp.

Medlem
Borlänge/Falun Xbox 360 Elite användare, jag behöver eran hjälp.

Fick nyss ett samtal från EB Games i Falun att jag har en 360 elite som väntar på mig.

Men grejen är att jag ska bytta in min gamla 360 för eliten. Därmed måste jag byta in hårdisken också, vilket har en massa sparade spel och andra viktiga saker.
Så nu undrar jag om det är någon av er Borlänge eller Falu bor som har en såkallad "Xbox 360 Hard-Drive Transfer Kit" som man skulle kunna få låna under en dag.

Skriv gärna i ett PM om ni skulle kunna hjälpa mig, tack på förhand!

Medlem

Xbox 360 Hard-Drive Transfer Kit fungerar bara en gång vad jag hört så alla som har en bör ha förbrukat den.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Xbox 360 Hard-Drive Transfer Kit fungerar bara en gång vad jag hört så alla som har en bör ha förbrukat den.

Grejen är väl den att du endast kan överföra datan från 20GB hårddisken till 120GB hårddisken EN gång. Själva kablarna bör du ju kunna använda igen, fast inte med samma hårddiskar.

Står mer om det här


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Löst det, tack ändå.

Medlem

ladd, kan du kolla på eliten när den är tillverkad?

Medlem
Skrivet av ZereCool:

ladd, kan du kolla på eliten när den är tillverkad?

2007-10-22

Medlem

Låter den mindre än din premium?

Medlem

Hämtade också ut en Elite för en vecka sen. Den låter ingenting så länge man inte spelar. Då börjar DVDspelaren låta högre en min gamla Premium som var från den 22 oktober 2005. Eliten är från den 22 oktober 2007.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar