Inaktiv
Spel ångest

Tjah, jag letar nu efter ett nytt spel till 360'n..

Har typ alla "bra" spel redan.

Mass Effect, SKATE, GoW osv osv..

Jag är rejält sugen på Assassins Creed men jag läste mycket om det och det verkar som spelet floppat rejält? Är spelet värt att köpa?

Ni som svarar och spelat det, varför är det/inte värt att köpa det?


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Inaktiv

Cod4 om du inte menade att du redan hade det

Medlem

Både Cod4 och assasins creed är väldans bra spel. Men helt olika typer av spel också. Tänk efter vilken genre du gillar och köp därefter.

Inaktiv

Jo COD4 har jag ;P Har som sagt alla nya schysta lir.. Nästan iallafall ^^ Men min fråga handlar just nu om Assassins Creed och om det är värt att köpa det?

Genre vare ja.. Jag gillar Forza2, enda bilspelet jag kan spela haha..
Annars så äre väl mycket skate, rpg (mass effect FTW) och action dock helst StealthAction i stil med Splinter Cell spelen, fyfan dom älskar jag ;D

Men är Assassins Creed värt pengarna?


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Medlem

Jag kan börja med att säga JA det är värt pengarna.. Det är så jävla kul.. fast i mitten av själva storyn så känns det lite drygt och repetitivt fast i början och slutet är det faktiskt väldigt kul och spännande. Så om jag var du skulle jag köpt det BTW Du har väl BioShock ?
Rainbow Six:Vegas är också ganska kul Inte dyrt heller.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Aah okej q0rra
Haha ja jag har Bioshock, givetvis.. R6:Vegas har jag också för den delen Haha.. Jag har det mesta, det är enbart AC jag funderar på just nu, men det verkar som att det blir ett inköp idag


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Medlem

Guitar hero 3:P


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

BAH! Jag har hela GuitarHero serien >< .. ;D


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Medlem

Haha viggen du har ju redan allt Släng upp spelen du har på till din 360 på Spelsamling så blir det lättare för oss Men du gör inte fel i att köpa Assassin's Creed iaf


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

q0rra, ja det är just därför jag har spel ångest haha nvm nu iallafall.. Köpte Assassins Creed igår, även om det är en aning repetivt så älskar jag spelet Skilkul att springa mot en vakt och dra en high profile kill med hidden blade och sedan hoppa upp på taken & kuta


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Medlem

Mm fast sedan lär du hitta ett nytt spel igen.. då kan du ju alltid återanvända den här tråden! Fast Assassin's Creed var ingenting jag ville köra igenom en andra gång =/ Det spelet kunde blivit så mycket mer!


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

assasin's creed är inte värt pengarna efter du klarat det kmr du aldrig lira de igen men det är värt att köpa det på game och lämna tillbaks inom 10 dar då får du alla pengar tillbaks

Medlem
Skrivet av jarmoxx:

assasin's creed är inte värt pengarna efter du klarat det kmr du aldrig lira de igen men det är värt att köpa det på game och lämna tillbaks inom 10 dar då får du alla pengar tillbaks

Ehhh ? Han har redan köpt det. Och om man gillar spelet tillräckligt mycket kanske man kör igenom det en andra gång. Själv inne på min andra.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Haha jarmoxx, lite sent där ;P

Men det spelar ingen roll nu, tycker det är rätt ballt, fast som q0rra säger, kunde blivit så mycket bättre

AC är dock inget jag sitter och nöter för fullt, spelar just nu assassins creed och mycket skate. samt guitarhero..

Brukar väl dra igång AC någon gång sådär när jag har lust att springa av mig lite, virtuellt sätt såklart ^^


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Medlem
Skrivet av viggen:

AC är dock inget jag sitter och nöter för fullt, spelar just nu assassins creed

Hur går det ihop?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av viggen:

AC är dock inget jag sitter och nöter för fullt, spelar just nu assassins creed

Hur går det ihop?

Jo jag vet, jag skulle ändra det tidigare men då dog min lina.. Det jag egentligen menade var "MassEffect och skate." Haha


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Medlem

Jag kan ju bara säga att vad du än gör, så ska du inte köpa Perfect Dark Zero..så jädra tråkigt och repetivt spel att det inte är klokt.
Har du Saint's Row förresten? Det kan man ha kul med länge.


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Inaktiv

Saints row har jag... faktiskt INTE! o_O Haha får kolla upp det då, äre något att ha? Hur står sig SaintsRow jämfört med GTA San Andreas?


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Medlem

En fråga bara .. Du har väll HALO 3 !?!?! Annars så tycker jag verkligen du skall köpa det !

Inaktiv
Skrivet av Jo0n:

En fråga bara .. Du har väll HALO 3 !?!?! Annars så tycker jag verkligen du skall köpa det !

Nej tyvärr, jag hatar HALO spelen.


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Medlem
Skrivet av q0rra:

Fast Assassin's Creed var ingenting jag ville köra igenom en andra gång =/ Det spelet kunde blivit så mycket mer!

Skrivet av q0rra:

Och om man gillar spelet tillräckligt mycket kanske man kör igenom det en andra gång. Själv inne på min andra.

Jasså min vän, hur skall vi ha det!


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

1
Skriv svar