Vilken tid kommer uppdateringen ?

Medlem
Vilken tid kommer uppdateringen ?

När kommer uppdateringen att kunna laddas ner till Xbox 360:n ? Svensk tid alltså... Menar såklart den stora uppdateringen som kommer imorgon, men vill veta mer exakt..6 imorgon bitti? Nån som vet... ?

Medlem
Medlem

Har provat min xbox efter uppdateringen nu. Och det funkar perfa att streama på divx filmer nu

Medlem

Någon som vet om det går att köra Priv chat när man spelar ett nerladdat original? Och har Fable "The Lost Chapters" med sig?


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Inaktiv
Skrivet av Zelaxe:

Någon som vet om det går att köra Priv chat när man spelar ett nerladdat original? Och har Fable "The Lost Chapters" med sig?

då skulle det nog stå men jag tror det bara är fable

Inaktiv

kollar man denna tråden: http://forums.xbox.com/17137728/ShowPost.aspx så värkar det inte som det är med.

Medlem

Jag som inte hade förnyat mitt live på ett tag tänkte göra det såhär nu till uppdateringen, och vad händer då? Jo, jag kan inte ens koppla upp mig mot live för att förnya det. Så denna uppdateringen förstörde en del för mig. Blir inge live förens jag får min elite. Snyfft... 500gamerpoints åt skogen.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Jag som inte hade förnyat mitt live på ett tag tänkte göra det såhär nu till uppdateringen, och vad händer då? Jo, jag kan inte ens koppla upp mig mot live för att förnya det. Så denna uppdateringen förstörde en del för mig. Blir inge live förens jag får min elite. Snyfft... 500gamerpoints åt skogen.

Öhh, du kan ju faktist göra det i närmsta browser, du behöver inte ha xboxen till hands för o greja med kontot. Logga bara in på xbox.com o läs.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Är för deprimerad för att spela ändå. Alla får så mycket stryk så ingen vågar spela mot mig.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

1
Skriv svar