Vilken är din favorit karaktär i Mass Effect ? "SPOILER VARNING"

Medlem
Vilken är din favorit karaktär i Mass Effect ? "SPOILER VARNING"

Ja nu har Mass Effect funnits ute i snart en vecka, och jag är lite intresserad av vad folk här på FZ tycker om karaktärerna/raser i spelet, vilken/vilka är eran favorit/favoriter?
Och vilka ni anser inte passar in i spelet?

Jag själv tycker BioWare har gjort ett ypperligt jobb med att skriva bakgrunds historier till alla de karaktärer och raser man stötter på.:up:

Själv gillar jag verkligen Wrex, brutal, krigsgalen men ändå smart och känslosam på ett välbalanserat sätt.:D

Den ras jag tycker är lite av en unik en är Elcrons (stavning), de är rätt så roliga att prata med.

Den ras jag anser är lite oorginell är väl Rachins, de var lite väl lik Tyranids från WarHammer 40k.:down:

förutom Rachins så tycker jag alla karaktärer/raser är väl passande denna stora sci-fi värld Bioware har målat upp.

Medlem

Wrex är en av dom bästa karaktärerna tycker jag


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

tycker själv Tali är den coolaste

Medlem

Garrus är lungt den tuffaste av dem alla! Turians är också tuffa för den delen!


signatur

If Shit Happens, Is It Really Shit?

Inaktiv

Turians gillar jag mest i sörtsa allmänhet. Ser balla ut. De borde dock kunna vara lite mer varierande utseendemässigt. Fast man märker på röst och personlighet att man pratar med andra så det är inget problem i sig.


signatur

"Jesus loves me yes I know"

Medlem

Emma Shepard

Wrex och Liara är intressanta karaktärer - hade nästan dem alltid med mig. Tali är väl den som jag använde minst, tycker hon var lite halvtråkig, men sen kanske det var för att hon var tech precis som min egna karaktär..


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Inaktiv

Alla asaris såklart, heta som fan ju Min shephard raggar stenhård på dem

Medlem
Skrivet av Xzet:

Den ras jag tycker är lite av en unik en är Elcrons (stavning), de är rätt så roliga att prata med.

hörde en rolig nyhet i hissen. de pratade om en uppsättning av Hamlet med endast Elcor-skådespelare, så att man skulle bedömma personerna efter deras handlingar och inte deras känslor


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem
Skrivet av BearClaw:
Skrivet av Xzet:

Den ras jag tycker är lite av en unik en är Elcrons (stavning), de är rätt så roliga att prata med.

hörde en rolig nyhet i hissen. de pratade om en uppsättning av Hamlet med endast Elcor-skådespelare, så att man skulle bedömma personerna efter deras handlingar och inte deras känslor

hahaha jo hjag har hört den med, jag satt och tänkt, "och det säger att ungdomarna förstör kulturen med sina nytolkningar"

1
Skriv svar