GH3 skickat från Onoff?

Medlem
GH3 skickat från Onoff?

Bokade endast Guitar Hero 3 skivan från Onoff för snart en månad sedan. När jag kollade på min order idag så stod det "Skickad" på "Status". Kan det stämma? Får jag spelet redan imorgon?

Någon mer erfaren om bokningar på Onoff...?

Tack
/Walt


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Det är nog inte fullt omöjligt.
Kan hända att många återförsäljare får in det redan idag och vissa skickar det till personer som har bokat.

Sen att spelet släpps i butiken på torsdag/fredag är väl en annan sak


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Medlem

Jag har haft det bokat på discshop och det vart skickat idag, gött

Medlem

Tack, då hoppas man på att det kommer imorgon. Men det spelar iofs ingen roll då jag inte kommer att ha tid att spela pågrund av ett prov på torsdag =/


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Inaktiv

Fan va grannt då Verkar som att webhallen sviker mig ;E
Spelet är ännu under behandling enligt deras sida, dock är ju klockan bara 10.. Får kolla senare och hoppas på att dom har skickat det

Kollade även mina andra bokningar, dom har skickat mitt mass effect iallafall

EDIT: Yay!! Kollade nyss på webhallens sida, nu har dom skickat mitt GH3, blir väl lira imorgon då


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Medlem

Wtf, fick inte mitt från Onoff idag. Bäst för dem att den kommer imorgon :@


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

X ]


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Fan va lack man blir!
Förbokade både GH3 och Mass Effect från webhallen för ett par veckor sedan. Spelen blev skickade igår. Men liktförbannat har dom inte kommit med posten än!

*Kissar på webhallen* ;<


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Medlem

Håller mitt i handen nu..mycket skön gura måste jag säga,

Medlem
Skrivet av viggen:

Fan va lack man blir!
Förbokade både GH3 och Mass Effect från webhallen för ett par veckor sedan. Spelen blev skickade igår. Men liktförbannat har dom inte kommit med posten än!

*Kissar på webhallen* ;<

Ingetdera släpps egentligen förens imorgon, de kan mycket väl ha planerat in det så att du inte får spelen förens då. Hur du kan vara sur för att du inte får dem innan releasedatumet förstår jag inte. Kommer de dock inte imorgon (och förbannade må de vara om jag inte får mitt ME imorgon!) kan jag förstå dig.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av viggen:

Fan va lack man blir!
Förbokade både GH3 och Mass Effect från webhallen för ett par veckor sedan. Spelen blev skickade igår. Men liktförbannat har dom inte kommit med posten än!

*Kissar på webhallen* ;<

Ingetdera släpps egentligen förens imorgon, de kan mycket väl ha planerat in det så att du inte får spelen förens då. Hur du kan vara sur för att du inte får dem innan releasedatumet förstår jag inte. Kommer de dock inte imorgon (och förbannade må de vara om jag inte får mitt ME imorgon!) kan jag förstå dig.

Sur och sur, tog väl i lite när jag skrev det, blev väl mest besviken då jag såg ett antal exemplar av GH3 i butiken där jag bor men inget i brevlådan.


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Medlem

Wohoo, mitt GH3 finns nu att hämta här hos mig. Dock så har jag inte fått hem någon lapp att hämta spelet med Måste ju få lappen idag om spelet är framme...


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Annars så använder du Kollinumret, det funkar lika bra det med, men du måste ha ID eller nåt sånt.


signatur

Videomupp

Medlem

Jepp, hämtade spelet utan AVI Yäy!


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Kul:P


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

1
Skriv svar