Mass Effect 9.6 av GT

Medlem
Mass Effect 9.6 av GT

Mass Effect review på gamtrailer. Måste köpa det nu!


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Medlem

GameSpot gav en någorlunda vettig recension, tydligen mycket buggar, framerateproblem och andra irreterande små saker vilket inte låter speciellt bra.. Tråkigt att det verkar vara sådana problem som ska dra ner på spelet när allt annat verkar helfint, får hoppas att Bioware löser det mesta till uppföljaren.

Väntar med den slutgiltliga domen på fredag, då ska det liras!


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem

Vill ha! : )~


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Det ser grymt ut, och är säkerligen det, men är det bara jag som känner att Gametrailers hypar upp spelen? Antingen är vi inne i ett stim av "Awesomeness" eller också så överdriver dem lite.


signatur

Videomupp

Inaktiv

Håller med WildThing till fullo.. Väntar spänt på en recension av fz :> While you're at it, please review Gh3 as well ^^


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Medlem

Kotor 1 & 2 var båda buggiga med framterate problem på sina ställen, men det var ett stim av "awesomeness". Iallafall för mig!

Medlem

oftast så brukar gametrailers och gamespot ha samma smak som jag


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Har väntat på det här och det skall bli roligt att spela det imorgon, tyvärr lär man väl få väldigt lite sömn i helgen men det är smällar man får ta

Inaktiv

Mass Effect får tyvärr vänta någon vecka , köpte precis AC. Men det ska självklart köpas Alltid trevligt med lite rollspel i mörkret.


signatur

War never changes.

1
Skriv svar