Vad tycker ni om AC ?

Medlem
Vad tycker ni om AC ?

Har plockat de 6 första killarna nu och måste säga att spelet är väldigt roligt även om det blir aning repetativt.

Känns som om man inte kommer sitta och nöta det fler än 1 gång som man gör med COD4 på live (rank 52!), för mig blir det att jag byter in det mot mass effect när det kommer men överlag är det ett jävligt välgjort och roligt spel.

För att skapa en liten diskussion , vad tycker ni om lönnmördandet ?

Medlem

Ja det är väl gjort och grymt kul, men kan tänka mig att det kanske blir lite tråkigt till slut. Enformigt... ?

Inaktiv

Första 3-4 timmarna av spelet var underbara, efter det så blir det bara bläh.. Typ efter ens första riktiga Assassination så försvinner all känsla i spelet.

Om någon undrar ifall dom ska köpa det, så läs igenom IGN's UK Review för AC, Dom ger en väldigt bra bild på dom bra och dåliga sidor av AC, ger det också ett mycket rätt betyg 6,5 av 10. Tycker verkligen inte att det är värt mer.

Medlem
Skrivet av PapaBear:

Första 3-4 timmarna av spelet var underbara, efter det så blir det bara bläh.. Typ efter ens första riktiga Assassination så försvinner all känsla i spelet.

Om någon undrar ifall dom ska köpa det, så läs igenom IGN's UK Review för AC, Dom ger en väldigt bra bild på dom bra och dåliga sidor av AC, ger det också ett mycket rätt betyg 6,5 av 10. Tycker verkligen inte att det är värt mer.

Håller med underbart i början men sedan så avtar det snabbt. Hoppas verkligen de gör en fortsättning som innehåller mer saker man kan göra så att de inte blir så repetivt. För spelmekaniken är grymt bra när man klättrar på byggnader och sådant.

Medlem

spelat i 10h, 6/9 dödade. nog för att det är repetetivt, men tycker inte spelupplevelsen sjunker speciellt mycket efter de första timmarna. bland de bästa spelen i år och det har en grym potential för uppföljare, bara lite småtweekar på gameplayet


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Kört igång det en andra gång nu, visst det blir enformigt tillslut, men oxå som en drog. Man vill hA mer hela tiden

Medlem

Bästa spelet nånsin! älskart kan inte vänta till 2:an


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

någon som klarat ut det ? hur länge dröjde det

Medlem

jag har klarat det, tog väl ett tag ;P synd att det blir långtråkigt efter ett tag

Medlem

Nu när man läst andras intryck så tycker jag att jag gjorde rätt när jag inte köpte det, finns ju mängder med spel som kommer ut denna månaden annars så


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:

Nu när man läst andras intryck så tycker jag att jag gjorde rätt när jag inte köpte det, finns ju mängder med spel som kommer ut denna månaden annars så

Du missar nåt..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av PiLp:

Bästa spelet nånsin! älskart kan inte vänta till 2:an

Samma! Fast då gäller TES serien för den här då! Tur att 2:an förhoppningsvis kommer gå snabbare att göra då dom slipper göra helt nya motorer som dom gjorde till det här! Nu kan dom använda de "gamla" och finputsa dom! LÄNGTAR LÄNGTAR LÄNGTAR.... 1,5 år kvar minst iallf.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:

1,5 år kvar minst iallf.

Inte ~ 5år då?

12 21 2012

;D

Medlem
Skrivet av Krakel:
Skrivet av q0rra:

1,5 år kvar minst iallf.

Inte ~ 5år då?

12 21 2012

;D

Minst.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Har inte spelet ännu, för jag har inte skaffat 360 än. :S Men spelade det hos en kompis så sent som idag. Var roligt men ej så roligt som jag tänkt mej.

Medlem

Klarade det efter 2 dagar ungefär.
Det börjar bra och allt känns perfekt. Men efter en stund så inser man att det är väldigt repetivt, och väldigt få assassination missions.
DOCK! Efter några timmars spelande tycker jag att det blev bättre igen, man började njuta av de assassinate missionen man hade och uppdragen blev mer "avancerade".

Tyckte att storien var bra och kan knappt vänta tills 2:an


signatur

Det här är en signatur

Medlem

Jag har spelat i 10 timmar ungefär, och spelet har hitils varit värt varenda krona. Det är grymt accelererande att hoppa runt på hustaken och fightas med vakter. Det bästa är nog ändå att hoppa ner från ett hustak, ner på en vakt, och gör "high profile assassination" innan man ens landat, det är en sån grym känsla!
Jag håller dock med er andra om att uppdragen är ganska repetitiva.


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

det är roligt i början men när man har klarat allting så är det tråkigt.


signatur

Just when I thought I was out... the pc pull me back in.

Medlem

Jo det är bra med AC då blir det svalt och skönt i bilen. Mycket behagligt när det är som varmast på sommaren då är det riktigt skönt att sätta sig i en bil med AC.

1
Skriv svar