Inaktiv
Xbox 360 HDMI

Den här frågan kanske låter lite dum men jag frågar ändå
På Xbox 360'n som är "HDMI-version" har den bara HDMI-utag eller har den också "vanligt" utag för typ komposit / scartsladd?
Har tänkt att köpa en ny tv snart men har för tillfället inte råd med det om jag köper en xbox

Medlem

HDMI konsollerna har både och samt att det är väldigt lätt att koppla samman det med ett ordentligt ljudsystem!

Inaktiv

Som skalmania säger, den har både en HDMI utgång samt en utgång för scart och HDkablar.

Om du nu ska köpa en Xbox360 Premium så fråga om det finns HDMI utgång på den, det står även på paketet om det är HDMI långt ner på lådan.
Vissa Premium paket har ingen HDMI utgång.

Jag råkade själv ut för detta, men som tur var så sparade jag mitt kvitto så jag kunde byta till en box med HDMI

Men såvitt jag vet så har alla 360 Elite HDMI, så då är du på den säkra sidan, du får dock punga ut bra mycket mer cash


signatur

I'm a gamer, enjoy!

Inaktiv
Skrivet av viggen:

Som skalmania säger, den har både en HDMI utgång samt en utgång för scart och HDkablar.

Om du nu ska köpa en Xbox360 Premium så fråga om det finns HDMI utgång på den, det står även på paketet om det är HDMI långt ner på lådan.
Vissa Premium paket har ingen HDMI utgång.

Jag råkade själv ut för detta, men som tur var så sparade jag mitt kvitto så jag kunde byta till en box med HDMI

Men såvitt jag vet så har alla 360 Elite HDMI, så då är du på den säkra sidan, du får dock punga ut bra mycket mer cash

jo man får punga ut med mer cash men å andra sidan så är det mindre risk att det blir en crash

Medlem

hur e det med den varianten som elgiganten säljer för 2990.. har den hdmi?


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av Fenix:

hur e det med den varianten som elgiganten säljer för 2990.. har den hdmi?

Alla nyare versioner av Premium har HDMI, så det borde vara det på den men det kan ju hända att de har kvar äldre versionen som de försöker få bort. Har för mig att det står på kartongen om konsolen har HDMI eller inte, om inte annat kan du ju höra med butikefolket om de kan ta fram en HDMI-version.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

När ska de göra vita elite?

Medlem

elite är bara ett jipp att man får konsolen kontroller och headset i svart + att man får 120GB annars är det ingen skillnad.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Så förmodligen ingen vit elite (rim) ^^,


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]elite är bara ett jipp att man får konsolen kontroller och headset i svart + att man får 120GB annars är det ingen skillnad.

En fördel med elite att då är ju konsollen i samma klass som en själv, Elite

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]elite är bara ett jipp att man får konsolen kontroller och headset i svart + att man får 120GB annars är det ingen skillnad.

Du glömde HDMI. Det ger mig plats för dvd:n på komponentingångarna t ex.
Men folk ser sällan de positiva egenskaperna.

Medlem

Fast, har inte alla 360s HDMI numera?


signatur

Videomupp

Medlem
Skrivet av WildThing:

Fast, har inte alla 360s HDMI numera?

Joo alla de som görs just nu har HDMI fast det är många butiker har kvar de gamla varianterna och vill lbi av med dom så det är fortfarande såna som får utan HDMI fast ifall det är ett snällt biträde så kan man få byta in den och få med HDMI


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

Nej för att de oftast inte behöver det

Medlem
Skrivet av toomuch:
Skrivet av Molotov:

elite är bara ett jipp att man får konsolen kontroller och headset i svart + att man får 120GB annars är det ingen skillnad.

Du glömde HDMI. Det ger mig plats för dvd:n på komponentingångarna t ex.
Men folk ser sällan de positiva egenskaperna.

Tog inte med HDMI eftersom det numera är standard (ja det finns väll fortfarande gamla varianter kvar i butikerna men standard är med HDMI)


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Om man försöker vara duktig så följer oftast folk ens exempel.

Medlem

Japp därför jag har många följeslagare.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv
Skrivet av [Molotov:

"]Japp därför jag har många följeslagare.

Om man inte vet så bör man inte tala om det eller hur ?

Medlem

jag har tappat tråden


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

1
Skriv svar