Fortfarande inte fått mitt ex!

Medlem
Fortfarande inte fått mitt ex!

Beställt ifrån webhallen , har ännu inte fått mitt AC exemplar.

Någon med samma problem ? 2h sen jag skickade mail också och ännu inget svar samt att posten redan varit förbi .... funderar på att gå till närmsta affär och inhandla mitt ex , kan inte vänta längre!

Medlem

Det kommer väl ut den 16.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Jag fick mitt AC exemplar igår, som jag beställde från webhallen.

Inaktiv

Jag fick mitt ex idag, även det från Webhallen. Tycker dock att jag blev blåst lite. Hade nämligen trott att man skulle få mer än en Altair figur. Känns inte som att 800 spänn var riktigt värt det

Men men, man kanske ska ta reda på vad som ingår nästa gång

fue
Medlem
Skrivet av Picke:

Jag fick mitt ex idag, även det från Webhallen. Tycker dock att jag blev blåst lite. Hade nämligen trott att man skulle få mer än en Altair figur. Känns inte som att 800 spänn var riktigt värt det

Men men, man kanske ska ta reda på vad som ingår nästa gång

läsa mer om spelet innan man köper det då?
Lite grävande journalistik skadar inte

Inaktiv
Skrivet av fue:
Skrivet av Picke:

Jag fick mitt ex idag, även det från Webhallen. Tycker dock att jag blev blåst lite. Hade nämligen trott att man skulle få mer än en Altair figur. Känns inte som att 800 spänn var riktigt värt det

Men men, man kanske ska ta reda på vad som ingår nästa gång

läsa mer om spelet innan man köper det då?
Lite grävande journalistik skadar inte

Läsa mer om spelet? Va fan dillar du om
Snarare läsa mer om vad som ingår i LE

Medlem

signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Se där. Jag visste att jag inte hade fel. Jag har alltså blivit blåst. Iaf om man ska tro på vad som står där, dvs

"Assassin's Creed limited edition includes a bonus DVD, a comic book, access to extra downloadable content, and other goodies."

Å vart fan är de om man får fråga?
Allt jag har är spelet och figuren...

Medlem

Var och hämta mitt alldeles nyss, undrar också vart i helvete dom där grejerna är någonstans


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Picke:

Jag fick mitt ex idag, även det från Webhallen. Tycker dock att jag blev blåst lite. Hade nämligen trott att man skulle få mer än en Altair figur. Känns inte som att 800 spänn var riktigt värt det

Men men, man kanske ska ta reda på vad som ingår nästa gång

Samma här Fast jag trodde man skulle fått med en typ behind the scenes dokumentär och Assassinations through the years också. Men det var visst bara en Figur.. Står det "Not for resale" Med gula bokstäver på ditt fodral ? Det gör det nämligen på mitt =/


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Picke:

Jag fick mitt ex idag, även det från Webhallen. Tycker dock att jag blev blåst lite. Hade nämligen trott att man skulle få mer än en Altair figur. Känns inte som att 800 spänn var riktigt värt det

Men men, man kanske ska ta reda på vad som ingår nästa gång

Samma här Fast jag trodde man skulle fått med en typ behind the scenes dokumentär och Assassinations through the years också. Men det var visst bara en Figur.. Står det "Not for resale" Med gula bokstäver på ditt fodral ? Det gör det nämligen på mitt =/

Jag hoppas verkligen det har blivit nått fel med leveransen till sverige och att vi blir kompenserade. Ofta man betar fullpris för L.E och enbart får statyn och nån gimpad orginalförpackning med "not for resale" inprintat på framsidan! Det var ju plåtlådan med allt extragodis man ville ha när man fixade L.E. statyn är ju bara som en cool bonus.

Medlem
Skrivet av Comkilla:
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Picke:

Jag fick mitt ex idag, även det från Webhallen. Tycker dock att jag blev blåst lite. Hade nämligen trott att man skulle få mer än en Altair figur. Känns inte som att 800 spänn var riktigt värt det

Men men, man kanske ska ta reda på vad som ingår nästa gång

Samma här Fast jag trodde man skulle fått med en typ behind the scenes dokumentär och Assassinations through the years också. Men det var visst bara en Figur.. Står det "Not for resale" Med gula bokstäver på ditt fodral ? Det gör det nämligen på mitt =/

Jag hoppas verkligen det har blivit nått fel med leveransen till sverige och att vi blir kompenserade. Ofta man betar fullpris för L.E och enbart får statyn och nån gimpad orginalförpackning med "not for resale" inprintat på framsidan! Det var ju plåtlådan med allt extragodis man ville ha när man fixade L.E. statyn är ju bara som en cool bonus.

Precis! Är grymt besviken på UbiSofts Sverige behandling:|


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

1
Skriv svar