Medlem
Skrivet av Verdurakh:
Skrivet av Krakel:

Okej. Har spelat ett tag nu och ligger på sista uppdraget (försöker undvika spoilers). Allt har varit helt underbart ända fram till nu, världens fetaste glitch/bug har smitit igenom QA-testningen. När jag springer helt vanligt på vägen ramlar jag igenom världen (a la WoW). Sen när jag spawnar är det 2 st Altaïr som jag kontrollerar, och de kan fightas med varandra.

Och det värsta är att det händer varje gång. Har startar om ett antal gånger för att hoppas att det var något tillfälligt, men problemet kvarstår. Jag som ville veta hur allt slutade. :<

Så, någon annan som haft samma problem, och kanske lyckades hitta en lösning? ;D

jag har hört om den buggen men inte kommit så långt ännu så jag vet inte. dock har jag problem med att spelet fryser och man får starta om konsolen :S

Inga problem för mig ingame ännu Lite lagg då och då . Antar att det är för att de olika stadsdelarna ska laddas när jag hoppar in i dom


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv

AC äger det vare ända jag ville tillägga!=)

Medlem
Skrivet av Lakoni:

AC äger det vare ända jag ville tillägga!=)

AC är fanimej Insane, vill jag tilläga ;P

Medlem

Fick AC i onsdags, klarade av det idag (körde alla uppdrag som fanns i varje stadsdel). Storyn, grafiken och ljudet va skitbra, städerna va stora och såg inte likadana ut någonstans, men det var ju lite "repetitive" får man ju hålla med om.

Medlem
Skrivet av Comkilla:

sitter i samma båt. blev skitsur när jag kom hem och såg att det enbart var orginalförpacknigen med statyn, inte direkt vad jag kallar limited edition. tror fan jag ska skippa att handla på game mer. dom borde ha nämnt att plåtboxen med allt godis inte kom med.
Sen det här med "not for resale" som det verkar stå på alla limited editions sålda i sverige (men inte om du bara köper spelet), varför står det så? verkar ju vara nån skum PR kopia lr nått. jag hoppas fan att game och alla andra butiker som säljer det här under Limited Edition namnet och till fullpris (900kr) rycker sig i kragen och kompenserar oss med en riktig L.E.

Jaaa, det är ju verkligen GAME som står för innehållet... *insert mean word here*


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem

LE utgåvan är (enligt discshop) likadan i hela Europa, troligtvis var det endast jänkarna som fick det andra extragodiset.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

Jag har fasnat på spelet asså jag vet inte vad man ska göra jag är där man väljer updrag och när jag kommer in i jerusalem så går jag till honom ham man pratar med så nu står det inget på kartan var jag ska har typ gjort allt man kan göra på kartan har nån några förslag var jag ska ta vägen ???

Medlem
Skrivet av _amigo_:

Jag har fasnat på spelet asså jag vet inte vad man ska göra jag är där man väljer updrag och när jag kommer in i jerusalem så går jag till honom ham man pratar med så nu står det inget på kartan var jag ska har typ gjort allt man kan göra på kartan har nån några förslag var jag ska ta vägen ???

mm jag vet vad du menar fastna ocjså där ett tag, du vet att i alla städer finns det som delar med "en bubbla" runt, dom delarna har låsts upp och du kan utfprska dom nu, så kolla på kartan efter nåt ställe du inte vart på sen hittar du et tutkikstorn i det området och direkt får du en massa nya saker att göra

Medlem

När man har klarat hela spelet, finns det nåt sett man kan gå in och spela som Altair (så man kan leta flaggor och andra småuppdrag man inte gjort) utan att vara tvungen att "replaya" ett minne? Jobbigt om man måste lyssna på den där gubben varje gång.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem

Jag startade en helt ny.. suck alla templarkills, flaggor och highpoints försvann. Måste göra om allt det ! =(


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av Krakel:

Okej. Har spelat ett tag nu och ligger på sista uppdraget (försöker undvika spoilers). Allt har varit helt underbart ända fram till nu, världens fetaste glitch/bug har smitit igenom QA-testningen. När jag springer helt vanligt på vägen ramlar jag igenom världen (a la WoW). Sen när jag spawnar är det 2 st Altaïr som jag kontrollerar, och de kan fightas med varandra.

Och det värsta är att det händer varje gång. Har startar om ett antal gånger för att hoppas att det var något tillfälligt, men problemet kvarstår. Jag som ville veta hur allt slutade. :<

Så, någon annan som haft samma problem, och kanske lyckades hitta en lösning? ;D

Så blev det för mig också på sista banan.. men jag startade om ett antal gånger sen funkade det.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

12
Skriv svar