Blev så besviken-.-

Medlem
Blev så besviken-.-

För några dagar sen var jag inne i stan o provade både Xbox360 o ps3, såg inga speciels skillnader på dem, men när jag spelade på 360n "Halo3 o GRAW 2" så var allt jätte kantigt o såg inte så bra ut, men visserligen står men ända in i skärmen o tittar när man står i en spelbutik o provar, e det bara som det blir när man står nära eller e det så på några meters avstånd också?:(


signatur

Snusar till varje pris!

Medlem
Skrivet av USF-BH:

För några dagar sen var jag inne i stan o provade både Xbox360 o ps3, såg inga speciels skillnader på dem, men när jag spelade på 360n "Halo3 o GRAW 2" så var allt jätte kantigt o såg inte så bra ut, men visserligen står men ända in i skärmen o tittar när man står i en spelbutik o provar, e det bara som det blir när man står nära eller e det så på några meters avstånd också?:(

Kan inte tala för just de spelen, men det är då inte mer aliasing på 360-spelen än vad det är på någon annan platform.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Vet att halo3 har en hel del "jaggis", men det är inte så farligt i graw 2... Vet ej rikigt vad du är ute eftersom i min uppfattning ser GRAW till konsoler mycket bättre ut än vad de gör till PC med maxade inställningar. men det kanske bara är ja som tycker det.

Medlem

Det har då inte jag upplevt... Tycker allt flyter på bra på 360'n


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Dålig bild kan orsakas av.
Dålig TV som man står alldeles för nära
Nån har ändrat inställningarna på xboxen 360


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Kan vara så också ja, får väll ta o prova hemma hos någon kompis:)


signatur

Snusar till varje pris!

Youtube-proffs

Jag har för mig att alla TVs i spelaffärer inte har någon High Def.. det är liksom bara en platt tv.. inget mer än så, ingen HD tv.. därav den kassa grafiken. Har sett enstaka spelaffärer som har en 42" plasma som ser bra ut ..


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem
Skrivet av Polish:

Jag har för mig att alla TVs i spelaffärer inte har någon High Def.. det är liksom bara en platt tv.. inget mer än så, ingen HD tv.. därav den kassa grafiken. Har sett enstaka spelaffärer som har en 42" plasma som ser bra ut ..

Tror knappast att det är någon standard att INTE använda HDTV i butiker. Det varierar nog från butik till butik. Däremot tror jag nog inte att speciellt många finjusterar TV-apparaterna, så man ska nog inte dömma ut ett spel (grafiken that is) efter hur det ser ut från ett par minuters testspelande i valfri spelbutik.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

dom flesta butiker har bara stoppat in konsolerna och kört igång dom. Dom checkar aldrig bilden för att se till att den ser bra ut. oftast är TVn typ inställd på 576p bild och 360/ps3 e typ inställd för 720p eller högre.
Dom enda butiker jag sätt det se bra ut är i GAME butiker, men om det har med deras personal o göra eller för att säljare fixar deras apparater de vet ja inte.

1
Skriv svar