Yes, jag fick en konsol med hdmi ^^

Medlem
Yes, jag fick en konsol med hdmi ^^

Som sagt. Jag hade sönder min 360 med flit ( lade den i ett gäng med handdukar , dvs virade dem runt boxen ) och lät den stå på över natten. ROD och iväg skickad , fick tillbaka igår och javisst fick jag en helt ny box med hdmi port etc

Medlem
Medlem

Så du uppmanar till bedräger genom att posta det på forumet?

Medlem

Ser inte någonstans att han uppmanar till bedrägeri. Han bara informerar oss om vad han gjort.

Medlem

Känns inte värt det att paja något som faktiskt fungerar väl för att få något nytt imo


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Hur långt tid tog det från det att dom hämtade den,
tills det att du fick den tillbaka?

Har nämligen nyligen skickat iväg min 360 och är nyfiken.

Medlem
Skrivet av Dumlen:

Känns inte värt det att paja något som faktiskt fungerar väl för att få något nytt imo

Microsoft får skylla sig själva, skulle inte 360 från början vara ett "fuskbygge" så skulle sånt här inte förekomma.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Nice:P


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

blås dom bara, så kanske ms lär sig att testa sina prylar innan dom börjar sälja felaktiga grejer.

Inaktiv

Haha nice


signatur

"Jesus loves me yes I know"

emp
Medlem
Inaktiv

helt rätt imo. Varför ska nya Xbox köpare få HDMI och inte vi som köpte konsolen innan denna övergång till HDMI kom?

Inaktiv

Dålig karma dude, dålig karma.. iof är MS djävulen så kanske blir bra karma i slutändad om man blåser dem

Medlem
Skrivet av fakkhead:

helt rätt imo. Varför ska nya Xbox köpare få HDMI och inte vi som köpte konsolen innan denna övergång till HDMI kom?

Så om du köper en bil årmodell 2003 o de kommer en ny 2005 så ska du få en ny gratis av företaget?

Inaktiv

Frågar en gång till, hur långt tid tog det från det att din 360 blev hämtad
tills det att du fick tillbaka din nya 360?

Medlem
Skrivet av Spitt:

Frågar en gång till, hur långt tid tog det från det att din 360 blev hämtad
tills det att du fick tillbaka din nya 360?

Det brukar ta c:a 2 - 3 veckor.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av Spitt:

Frågar en gång till, hur långt tid tog det från det att din 360 blev hämtad
tills det att du fick tillbaka din nya 360?

Tog mig exakt 14 dagar. Fick den nån vecka sedan.


signatur

*Io Sono Interista*

Medlem
Skrivet av Nukem:
Skrivet av fakkhead:

helt rätt imo. Varför ska nya Xbox köpare få HDMI och inte vi som köpte konsolen innan denna övergång till HDMI kom?

Så om du köper en bil årmodell 2003 o de kommer en ny 2005 så ska du få en ny gratis av företaget?

Ingen skulle godta att 30% av alla bilar av en model dog trandom av kontruktionsfel heller. Speciellt inte flera gånger om efter att den lagats.

Inaktiv

ms har nog förlorat ett antal pers som gått över till sony pågrund av stulande 360s.
att man själv stod ut med att byta min maskin 4 gånger fattar jag inte.
men nu så har man lagt ner 360 så slipper man det.

Medlem

tror dock inte att nyare maskiner felar på samma sätt, nåja man vet ju inte om nått år kanske ens elite brinner upp

fast den går inte alls lika varm som den förra gjorde.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

ms lär förhoppningsvis lägga lite mer tid på att testa en hel del maskiner i nästa generations maskiner innan dom släpper dom.
vore rätt så intressant att veta hur mycke både sony och ms testar sina grejer innan dom börjar sälja.

Medlem

Har också en HDMI 360 (som jag köpte )


signatur

Kan Gordon Freeman tala?

Medlem

Ibland undrar man faktiskt vad folk gör med sina 360s eftersom de flesta verkar behöva byta dem flera ggr :S


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Hämtar handdukarna..

Inaktiv
Skrivet av Dumlen:

Ibland undrar man faktiskt vad folk gör med sina 360s eftersom de flesta verkar behöva byta dem flera ggr :S

det räckte att jag startade den

Medlem

Funkar HDMI konsolerna bättre än de gamla, eller går de sönder i samma utsträckning?

Inaktiv
Skrivet av zAjben:

Funkar HDMI konsolerna bättre än de gamla, eller går de sönder i samma utsträckning?

dom nya maskinerna funkar mycke bättre, helt felfria blir dom nog aldrig men det är ingen katastrof längre

Medlem

Nää, tacka vet ja ps3....


signatur

Mekanic

Medlem
Skrivet av JoJooPe:

Nää, tacka vet ja ps3....

tills den blir dammig inuti dvs, för då gäller tydligen inte garantin längre


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Jag hade ruskigt med otur när jag fick ROD. Det var under sommartid (vilket är iofs gött, man var inte inne så mycket) och det tog 9 veckor att få en ny 360 6 den första, fick den, fungerade i 5 dagar och så dog den också. Tre ytterligare veckor för att få en ny till. Fick iaf en till kontroll som ursäkt och några månader xlive

12
Skriv svar