Jag behöver hjälp att bestämma mig!

Inaktiv
Jag behöver hjälp att bestämma mig!

Hej, jag har funderat ett tag på att köpa en x360 eftersom det finns väldigt många spel jag vill spela som ej släpps till ps3an!

Nu till mitt bekymmer. Är skillnaden stor mellan en hdmi xbox 360 och med en utan? Blir skillnaden som det var för ps3an?

När jag pluggade i min hdmi kabel till ps3an så blev grafiken och kvalitén såå mycket bättre och nu undrar jag om så är fallet för 360 hdmi premium versionen också?

ps: Tycker ni att jag borde vänta tills 65nm versionen kommer? Eftersom rlod förmodligen inte kommer hända på den!

Tackar för alla svar!!

/Zab

Medlem

65nm V finns redan i Halo 3 edition. Skillnaden mellan hdmi o ingen hdmi är just att det finns HDMI uttag, Tror inte MS kommer gå ut o säga "Hej nu har alla xbox fron datum 10/10 o fram 65mn" eftersom de vill ju sälja ut alla gamla me

Inaktiv

.... Fick nått j*vla error när jag postade så nu får jag skriva om, gah!
Finns 65nm i alla halo 3 editions? Det finns alltså inte i premium versionerna då? Nej, men man tycker att de borde göra det - de om någon borde ju vara trötta på å reparera så många xbox. Så du menar då att hdmin på x360 inte gör någon större skillnad alls?

/Zab

Inaktiv

Får bumpa tråden själv, har sökt runt som en galning efter svar men jag hittar dem inte. Så om någon.. skulle vara snäll Tack

/zab

1
Skriv svar