Inaktiv
Pc headset

Såg en pryl på webhallen som man kunde koppla in i dosan, o sedan vidare så man kunde använda sitt PC headset, riktigt skönt om man har ett bra headset för på nätterna kanske inte mor o far gillar att det skjuter o allt i rummet så de inte kan sova xP

Så, är det någon som prövat en sådan?:O

Medlem
Inaktiv

http://www.webhallen.com/prod.php?id=81268

Iofs, undrar hur funktionen med rösterna funkar, liksom att de bara spelas upp när du gör ngt ljud o så 8-)

Medlem

nice aldrig sett den förut men är imo gansk onödigt då Dator headset är ganska stora o klumpiga

Inaktiv

hahaha "stora o klumpiga", ah, men hur små och fjantiga är inte 360 headseten då?:P

Skulle vara rikigt nice om de funkade, ska nog köpa en sådan i framtiden o testa, koaste ju bara 89 kr så:)

Fan va nice att koppla in ett Icemat siberia eller nått, mums

Medlem
Skrivet av Nukem:

nice aldrig sett den förut men är imo gansk onödigt då Dator headset är ganska stora o klumpiga

Själv skulle jag hellre sitta med mina Sennheiser-lurar och Zalman-mick än med skiten man får med 360.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av Nukem:

nice aldrig sett den förut men är imo gansk onödigt då Dator headset är ganska stora o klumpiga

Själv skulle jag hellre sitta med mina Sennheiser-lurar och Zalman-mick än med skiten man får med 360.

Ah, det låter fan så mtk bättre än de fjantiga headsets man får med 360, funkar det bra detta skulle det underlätta ganska mycket faktiskt det med ljud o så, o höra vart alla kommer ifrån, sånt blir ju lättare och man borde få en skön känsla i spelandet med lurar som stänger allt annat ljud ute.

Medlem

Attans! Ännu en nackdel med mitt Razer Barracuda =/ ( Det är 4 Uttag till det ) GAH! Pallar fan inte vanliga xbox det är ju såå obekvämt.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

nu vet jag ju inte hur ni har det men själv har jag bara Voicecom i min mic o sitta o lyssa på dryga amerikanare i bättre ljud är lite att byta mer sig. so större än inte bättre i detta fall..

och min är 20cm+

Medlem
Skrivet av WEZC:

Såg en pryl på webhallen som man kunde koppla in i dosan, o sedan vidare så man kunde använda sitt PC headset, riktigt skönt om man har ett bra headset för på nätterna kanske inte mor o far gillar att det skjuter o allt i rummet så de inte kan sova xP

Så, är det någon som prövat en sådan?:O

Den tillför bara ljud till chat.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv
Skrivet av Boomer:
Skrivet av WEZC:

Såg en pryl på webhallen som man kunde koppla in i dosan, o sedan vidare så man kunde använda sitt PC headset, riktigt skönt om man har ett bra headset för på nätterna kanske inte mor o far gillar att det skjuter o allt i rummet så de inte kan sova xP

Så, är det någon som prövat en sådan?:O

Den tillför bara ljud till chat.

grr, fan då:P

1
Skriv svar