39:- FÖR SUPERMAN RETURNS!

Medlem
39:- FÖR SUPERMAN RETURNS!

http://www.cdon.com/main.phtml?navroot=902&nav=5704&nav_genre... Ganska sjukt att sälja ett spel till det priset men det ligger ju etta på topplistan på CDON och det är ett ganska värdelöst spel så jag antar väl att det säljer.. funderar på att slänga in det i min nästa order. 39:- är ju trots allt inga pengar för ett spel , fast det är det här med underhållning också. Undrar bara vad ni tycker om det =p


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Om något så beställer man det för att sälja dyrare till någon annan spelbutik ^_^


signatur

Videomupp

Medlem

På ett sätt skulle det vara värt det. Har ni någonsin känt att man bara vill krossa ett spel? Som när shredder visar sig oövervinnlig än en gång i turtles (det gamla), eller alla andra såna spel som man inte kunde spara på. Men man kunde ju inte, för de var ju dyra!

Dessa onda tankar har legat i dvala i min hjärna i många år, och nu kan man bli av med dom! Detta spel kan man ju hata utan hämningar och hamra sönder. Att avreagera sig rejält för 40 spänn är definitivt värt det. Och frakt slipper man ju med CSN!


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

Medlem

Dock är det inte samma sak att förstöra en dvd som att förstöra en kasset som spelen va på på den gamla goda tiden.

Medlem

Njae, men principen är ju densamma.


signatur

Remember when you were young? You shone like the sun

1
Skriv svar