Trasha sitt 360 för en hdmi konsol?

Medlem
Trasha sitt 360 för en hdmi konsol?

Ja, denna tråden kanske gränsar till försäkrings bedrägeri, jag vet inte, men iaf.

Jag köpte min 360 för 3 månader sedan. 2 månader efter det får man reda på att det kommer släppas 360 konsoler med hdmi port, tjohej! ( Inte Elite alltså )

Funderar nu starkt på att fixa ROD ( Med hjälp utav handdukar vid luftflödena, ska fungera mkt bra enligt flera forum ) men det jag undrar är, kommer de skeppa ut en konsol med hdmi port och de andra förbättrade komponenterna? Min lillebror har fått ROD 2gånger sedan release och han har båda gångerna fått en ny konsol. jag vet inte hur stor chansen är att man får tillbaka sin begangade , men jag har även "insider källor" som hällde ut 50cl fördigblandad grogg på sin 360, packade ned en, felanmälde och fick hem en helt ny >< Det kan omöjligt öppnat lådan nere i slovakien ( de går även dit ibland tydligen )

Så, när tror ni det blir "riskfritt" att fixa en sådan här manöver på sin "gamla" 360 och man får hem en ny bra fungerande med hdmi port?

stv
Medlem

Det du gör är fel...att utnyttja företag på såntvis...

Anyway, den UTAN hdmiport ska väl säljas vidare vad jag förstått?

Så har du en utan får du en utan...är du i superbehov av hdmiport? I sådant fall kan du byta in den i vissa affärer och lägga till en slant för att "upgradera".

Medlem

du får tillbaka samma produkt som du skickar in. dvs en utan HDMI port. bättre om du kanske gåt illbaka till affären o frågar om du kan byta ut den?

Inaktiv

beror på var han köpt sin 360.

om han köpt den på Siba så är chansen stor att han får en ny direkt i butik.
så gjorde Siba för mig.

Medlem

det finns inga garantier att du får en ny men du kanske har tur.
en kompsi fick en äldre modell när han skcikade in sin trasiga.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

de ska inte sälja den utan hdmi port eftersom den också finns i flera trasiga mojja grejjer, men jag menar, om jg väntar i kanske, säg, till efter jul, då lär jag ju få en ny liksom <<

1
Skriv svar