PS3 , Xbox 360 eller Wii ?

Inaktiv
PS3 , Xbox 360 eller Wii ?

Hej

jag undrar vilken av dessa konsoler som ni tycker är bäst , ge gärna argument för dessa också.

det bästa hade varit om någon hade någon länk till någon spelsida där dom testar & recenserar alla 3 och berättar vilken dom tycker är bäst.

Medlem

Personligen tycker jag att Xboxen är starkast i dagslägget, på grund av spelutbudet som finns och på det som är på väg.
Annars ser ju Wiin riktigt bra ut, inte så många "bra" spel i dagslägget men det kommer.

http://www.gamerankings.com/ är en bra sida om du vill kolla resencioner.

Inaktiv

när det gäller spel underhållning så är ju självklart 360 ledande på grund av sitt 2 åriga försprång.

kommer ta ett bra tag innan ps3 kommer ha ett fett utbud.
och Wii har väl några titlar som är bra.
själv så hatade man partyspelen när man hade Wii för man blev så stressad.

gillade istället tom clancy spelet och red steel mer,

himmla lätt att styra och ruskigt kul och inte alls stressande.

Medlem

Xbox360 så klart men har tyvär inget argument:P


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Medlem

"Sök på FZ - I sammarbete med Sesam.se"


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Jag köpte Wii först av alla och ser den som min mainconsole. Jag var bara tvungen att ha den när jag såg hyr nya zelda skulle se ut, samt att Metroidspelen var riktigt bra till gamecube.

Valet mellan xbox 360 och playstation 3 var urenkelt. Xbox 360 för spelen. Ps3:an har inget som lockar och det enda som än så länge är exklusivt som jag kan tänka mig är metal gear, och det kan man leva utan när 3an kostar som den gör. Inget instresse av bluray ännu heller pga filmernas pris.

Min Wii är min huvudconsole som sagt.


signatur

Tuba mirum spargens sonum per sepulcra regionum, coget omnes ante thronum.

Youtube-proffs
Skrivet av cribba:

"Sök på FZ - I sammarbete med Sesam.se"

Jag håller med.

Inget elakt menat alls.

Men om du ska fråga denna fråga, och verkligen vill veta, så borde du göra lite efterforskning, kolla på de 4-5 trådarna om PS3 vs Xbox360 vs Wii osv osv.

Läs igenom dom, sedan kommer du ha din syn på spelet.

Eller så kan du välja. Båda konsollerna är praktiskt taget lika bra enligt mig. Båda har sina för och nackdelar.


signatur

Calle säger att jag är influencer

stv
Medlem

Hur menar du nu Polish?

Båda tre eller?

Medlem

360
mest och bäst spel.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Inaktiv

Finns 1000 st trådar om detta, finns inget att snacka om, blir bara fan boy wars. SLUTA!

Inaktiv
Skrivet av Gudmundsdottir:

Jag köpte Wii först av alla och ser den som min mainconsole. Jag var bara tvungen att ha den när jag såg hyr nya zelda skulle se ut, samt att Metroidspelen var riktigt bra till gamecube.

Valet mellan xbox 360 och playstation 3 var urenkelt. Xbox 360 för spelen. Ps3:an har inget som lockar och det enda som än så länge är exklusivt som jag kan tänka mig är metal gear, och det kan man leva utan när 3an kostar som den gör. Inget instresse av bluray ännu heller pga filmernas pris.

Min Wii är min huvudconsole som sagt.

jupp det stämmer att det inte finns så mycke intressant på ps3 än,
den är ju rätt så ny.
men priset har dom ju fixat nu så man kan köpa en ps3 för cirka 4000 på typ elgiganten.

och filmerna är tokdyra så det behöver man ju inte börja köpa egentligen om man inte vill ha *perfekt bild*
s
om man egentligen bara får på nya filmer,
att köpa gammal film på blu ray är bortkastade pengar för dom filmerna kan ju inte bli förbättrade speciellt mycke.

Inaktiv

asså, jag är ingen fanboy bara så ni vet, men jag hatar verkligen Wii, sämst grafik, tråkiga spel och hur ksa man kunna spela typ sportspel som fifa och sånt?
jag tycker att Xbox360 är den bättre konsolen men Ps3 är ju inte direkt dålig den heller.


signatur

If you try to fuck with me then I shall fuck you too

Inaktiv

grejjen är den att xbox har överlägset bättre spel jämfört med ps3 och wii orkar jag inte ens skriva om, men min syrra och hennes kille har det, det är kul 5-10 minuter sen tröttnar man, mitt val 360 helt klart

Inaktiv

jag håller med att xbox360 är bäst men jag har endå både xbox360 och ps3 men 360 åker på myckt oftare

Inaktiv

men wii den kan man ju slänga i vägen

Medlem
Skrivet av bobo93:

men wii den kan man ju slänga i vägen

Min sverige lärare har sakkt at dät hetär på vägen och inte i vägen eller i väggen och inte på väggen ... fattady?


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Youtube-proffs
Skrivet av bobo93:

men wii den kan man ju slänga i vägen

Det heter väggen och man kastar inte Wii i väggen, man kastar kontrolljäveln. Spännbandet e kass!


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Skrivet av Polish:
Skrivet av bobo93:

men wii den kan man ju slänga i vägen

Det heter väggen och man kastar inte Wii i väggen, man kastar kontrolljäveln. Spännbandet e kass!

man kan iofs säga att man står på vägen och slänger den i väggen och hoppas att inte nån är i vägen för då kanske han slänger dig i väggen ?

1
Skriv svar