Medlem
FIFA 08-liga

Är det någon som i framtiden är intresserad av att starta en FZ-liga i FIFA 08 på 360? Dom har ju redan startat en för PS3 om jag förstår det rätt men såg inget här iallafall.

Sitter fortfarande och väntar på min 360, den kommer vilken dag som helst (ÖKA WEBHALLEN !) tillsammans med FIFA08. Men när den väl dyker upp så skulle jag vilja spela mot lite mänskligt motstånd över nätet.

Kravet är väl antagligen en 360, guldkonto (krävs väl fortfarande för onlinegaming) och,, eh,, FIFA 08 !

Någon som är sugen? Tänkte att vi kanske kunde köra med Premiership-lag då jag är City-fan men vem vet, kanske går att hitta nån annan lösning.

Preliminära lag:
TeveT - Man City
Amrry - Man United
Hyper - Liverpool

Inaktiv

Jag är absolut med på en liga, premiership lag låter bra för mig.

Alltid kul att få en channs att spöa pool/city.
(Man) United Till I Die!

Inaktiv

Jag är gärna med.

Liverpool är mina hjältar.

Inaktiv

Skulle gärna varit med, men känner mig inte ha lust att bli förnedrad, då jag suger ganska rejält

Medlem

Picke, jag har inte ens fått hem min xbox ännu så du kan nog vara lugn med det där att bli förnedrad
Dessutom, ta Chelsea eller nått sånt så har du åtminstone en litet fördel, eller om man vill se det åt andra hållet, ta Derby eller nått så kan du skylla på "ne men mitt lag suger ju, går inte vinna"

Skulle vara kul om vi kunde få ihop 10 pers iallafall (optimalt är ju om vi kan få en person till varje premiership-lag men det känns kanske svårt att få folk att spela dom "kassa" lagen )

Inaktiv

Det var dåligt drag här

Inaktiv

Jäklar vad dålig aktivitet det var... någon mer måste ju finnas som vill vara med och lira fifa?

Medlem

Har tyvärr inte fifa, funderar på att köpa pes istället, men osäker på vilket som är det bästa valet...

Medlem

Jag är på. Tyvärr så är ju mitt Liverpool redan taget så jag får offra mig och ta Newcastle.

Medlem

Jag har allvarliga problem att överkomma medspelarnas "jag vägrar att möta bollen"-filosofi.. stör mig något otroligt på det sen att jag allmänt suger gör ju inte det hela bättre

men jag tycker att vi kan ta o få med en 5 pers till iaf .. minst :S

Medlem

låter som en rolig idé, men lägger hellre mina pengar på PES än Fifa dock

Inaktiv

Tråkigt att det inte finns tillräckligt med folk för en FIFA-liga.

Inaktiv

Jag är hemskt gärna med och lirar fifa 08 på 360:n.

Hör av er om det blir något, jag spelar helst med följande premier-lag: Chelsea, Liverpool, Arsenal, ManU,ManC,WestHam (i den rangordningen), nått av lagen borde väl va ledigt

Medlem

Barcelona så klart:P


signatur

We Will Fight For The Lost - Commander Shepard

Inaktiv

Men alltså? det verkar väl som det finns lite folk som vill va med iaf? Jag vet inte hur ni hade tänkt er ligans upplägg från början, men jag tänker prova hur många som verkligen vill vara med genom att jag har startat en liga på xbox live som heter zygot league, joina om ni vill vara med och spela (inget password). Går bra med vilket lag som helst, vi kan ju göra det seriösare sen om det visar sig att tillräckligt många vill vara med.

Medlem

zygotized, jag har joinat nu. Jag heter Nilzz och har valt Inter. Såg att du hade tagit Liverpool. Det kommer svida i ett äkta Liverpoolhjärta att spöa dig sen.

Jag har aldrig lirat i någon liga, hur funkar det? När lirar vi? Ska vi bestämma datum här eller via LIVE?

Jag addar dig som Friend nu.

Inaktiv

Kul att nån ville va med
ligorna på xbox-live funkar så att man när som helst kan inbjuda någon motståndare i ligan till en match, och den som leder när alla matcher har spelats vinner (jag har valt att alla möter alla en gång). Jag har inte så jättelång erfarenhet av live-lirandet heller, men det verkar som om poängräkningen inte riktigt funkar som vanligt i ligorna. Man får nån slags intern ligaranking beroende på hur många mål man gjort i varje match, eller är jag helt ute och cyklar?

Ser att det är en snubbe till som joinat nu, så vi är iaf tre

1
Skriv svar