har oblivion på 360'n Anti-aliasing?

Medlem
har oblivion på 360'n Anti-aliasing?

Hallå där, jag undrar om xbox 360 versionen av Oblivion har fungernade Anti-aliasing (AA) ?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Nej.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

jag tror att alla Xbox 360 spel måste fylla följand krav (undantag vissa spel, PGR3 och CoD3 som renderas i 1024*600, tror jag det var). 720p, 4*AA, live stödj samt DD "in game".

Medlem

Det var väl en av de funktionerna som de pratades rätt mycket om vid release, dvs. att 360 kunde hantera både HDR och anti-aliasing samtidigt, jämfört med PC som bara kunde ha en av dem? Eller har jag fel?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

^- PC? Antar att du syftar på ps3an? Vilket inte är helt sant heller eftersom Killzone 2 innehåller både HDR och AA samtidigt, har läst detta någonstans.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- PC? Antar att du syftar på ps3an? Vilket inte är helt sant heller eftersom Killzone 2 innehåller både HDR och AA samtidigt, har läst detta någonstans.

Nej han menar PC..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- PC? Antar att du syftar på ps3an? Vilket inte är helt sant heller eftersom Killzone 2 innehåller både HDR och AA samtidigt, har läst detta någonstans.

Nej han menar PC..

Exakt, jag menar PC. Det var en jädrans massa tjafs om AA och HDR vid release vad jag vill komma ihåg.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

^- O.o skumt

Varför?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem
Skrivet av mr.bear:

Exakt, jag menar PC. Det var en jädrans massa tjafs om AA och HDR vid release vad jag vill komma ihåg.

Handlar om grafikkort. Mitt 7900GT kan exempelvis inte klara av HDR och AA samtidigt. Men sen känns det också som mitt gaffe är från istiden.

Inaktiv

Ok. men vem f*n bryr sig. Oblivion ser j*vlig snyggt ut på 360

1
Skriv svar