Fläckt till kryssbox 360!

Medlem
Fläckt till kryssbox 360!

Tjena, för några dagar sedan fick man tillbaka boxen för andra gången. Jag har funderat lite och kommit fram till att felen kan ha att göra med värmen i mitt rum!.....Så nu har jag en fråga...Kan man inte fixa en sådan fläkt som man ofta har under laptops? Och jag vet att visa sådana kopplas in i USB:n...kan man koppla in dem i 360ins USB?? xS:|

Medlem

Det ska absolut inte spela någon som helst roll hur än varmt det är i ditt rum för en konsol ska vara byggd så att folk i tex. turkiet ska kunna använda sin konsol under den tid då det är som varmast där. Så även om man än använder 360n på vintern i Kiruna eller i skåne på sommaren ska SKA konsolen palla med värmen. Så om det än är varmt i ditt rum ska absolut inte spela någon roll! För då är det micrsoft som har gjort fel och gjort för klen kylning till 360n.

Medlem

^^ microsoft har gjort något crazy med den (det e ju as många som pajar)....men kan inte en fläkt funka något iaf!?

Inaktiv

vad jag förstått så var det väl nåt med kylpastan till 360 som dom hade slarvat med ?

1
Skriv svar