Medlem
Halo 3 MP

Så då har man provat på att lira lite MP och det är ju helt hysteriskt roligt. Snygg som få och stabilt som ett berg. Har dock några frågor:

* Orkar inte leta, men vart finns det en länk till en sida där alla vapen, fordon och powerups finns samlade?
* Hur sjutton gör man så att man endast tex. vill lira CTF, nu kan jag ju bara välja standard varianter och hoppas att inte en dryg VIP-bana kommer.
* Måste man åka ut till loungen hela tiden efter en spelomgång, vaför kan man inte få stanna kvar på servern som i alla andra spel???

Medlem

-Bungie.net kanske har info om vapen, fordon ect.

-VIP banor kommer nog men dom brukar bli gratis efter någon månad.

-Du kan tryck "X" om du vill spela med samma personer igen efter matchen är slut. I alla fall i rankade matcher. Annars är det bara att vänta och få en ny grupp. Hoppas att det kommer en server list, fast det kommer nog inte att hända.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv

Matchmaking systemet är gjort så att du inte ska få en CTF varje gång du spelar utan den varierar mellan de olika Team skirmish moden. Vill du bara spela CTF hela tiden så får du köra custom game.

Medlem
Skrivet av Dogge:

Matchmaking systemet är gjort så att du inte ska få en CTF varje gång du spelar utan den varierar mellan de olika Team skirmish moden. Vill du bara spela CTF hela tiden så får du köra custom game.

Och hur söker man på custom games då?

Inaktiv

Custom game = spela med peeps du bjuder in från din friendslist.

Medlem
Skrivet av Dogge:

Custom game = spela med peeps du bjuder in från din friendslist.

Men suck, så då måste jag allstå ha en massa folk uppskrivna för att få en eventuell invite...halo3 mp är grymt, men som med apples ipod så undrar man hur utvecklarna är funtade. Vill jag bara lira CTF valhalla så borde jag också få det utan att behöva känna halva halo3 community:n.

:evil::evil::evil::evil::evil:

Medlem
Skrivet av asdf2:
Skrivet av Dogge:

Custom game = spela med peeps du bjuder in från din friendslist.

Men suck, så då måste jag allstå ha en massa folk uppskrivna för att få en eventuell invite...halo3 mp är grymt, men som med apples ipod så undrar man hur utvecklarna är funtade. Vill jag bara lira CTF valhalla så borde jag också få det utan att behöva känna halva halo3 community:n.

:evil::evil::evil::evil::evil:

Vad är det för fel på iPod nu då?


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Inaktiv

hehe joo jag tyckte det sög i början oxå men efter ett tag så inser man att det är skönt med variation och man blir bättre på allt så att säga och somsagt vill man nu spela CTF 2 timmar i sträck så är det bara att invita från friendslist 99% har ju Halo 3 endå så

Medlem
Skrivet av Dogge:

hehe joo jag tyckte det sög i början oxå men efter ett tag så inser man att det är skönt med variation och man blir bättre på allt så att säga och somsagt vill man nu spela CTF 2 timmar i sträck så är det bara att invita från friendslist 99% har ju Halo 3 endå så

Stackars den lilla killen som inte har det =/


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Inaktiv
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Dogge:

hehe joo jag tyckte det sög i början oxå men efter ett tag så inser man att det är skönt med variation och man blir bättre på allt så att säga och somsagt vill man nu spela CTF 2 timmar i sträck så är det bara att invita från friendslist 99% har ju Halo 3 endå så

Stackars den lilla killen som inte har det =/

Heh man kan ju hoppas att han några vänner på sin friendlist som oxå bara har viva pinata.

Medlem
Skrivet av Dogge:
Skrivet av q0rra:
Skrivet av Dogge:

hehe joo jag tyckte det sög i början oxå men efter ett tag så inser man att det är skönt med variation och man blir bättre på allt så att säga och somsagt vill man nu spela CTF 2 timmar i sträck så är det bara att invita från friendslist 99% har ju Halo 3 endå så

Stackars den lilla killen som inte har det =/

Heh man kan ju hoppas att han några vänner på sin friendlist som oxå bara har viva pinata.

Jo iofs.. Men jag syftade mer på att det var synd om honom snarare än storleken..


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Så det ni menar är alltså att man inte kan joina ett customgame bara så? Man måste alltså bli invitad eller bjuda in folk själva för att lira customs?

Inaktiv
Skrivet av Skalet:

Så det ni menar är alltså att man inte kan joina ett customgame bara så? Man måste alltså bli invitad eller bjuda in folk själva för att lira customs?

Svar ja!

1
Skriv svar